Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: ایجاد شفافیت و ارتقاء سلامت اداری دستور کار مجلس یازدهم باشد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

فاطمه رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به مهمترین اولویت‌های مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار داشت: مبارزه با فساد اقتصادی، ایجاد شفافیت و ارتقاء سلامت اداری، اجتماعی و اقتصادی از موضوعاتی است که امید داریم با همراهی جامعه حقوق‌دانان و وکلا و آحاد مردم بتوانیم آن را در مجلس یازدهم محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سبک زندگی اسلامی، ایرانی در تصویب قوانین بالادستی نظام و تقویت نهاد خانواده و جایگاه زن در آن به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان خانواده از دیگر مباحثی است که در مجلس شورای اسلامی باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

بوشهر| حضور گسترده در انتخابات سبب همبستگی اجتماعی می‌شودانتخابات و دوران پسا حاج قاسممردم، دوربین‌های تلویزیون و انتخابات

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه مشهد و کلات عنوان کرد: ارتقاء سلامت جامعه با رویکرد توجه به اقشار کم‌برخوردار، تسهیل در امر اشتغال با تاکید بر نقش جوانان خلاق و کارآفرین به‌عنوان مطالبه به‌حق مردم باید مورد توجه قرار گیرد و سعی بر این است تا بتوانیم در مجلس دوازدهم به‌عنوان مطالبه جوانان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.

انتهای پیام/281/ س

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ایجاد شفافیت مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان فرمودند که ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود و نسبت به این فرمایش با درایت رهبر انقلاب توجه ویژه شود.

وی با اشاره به افتتاح مجموعه کوه نور صفه افزود: تغییر و تحولات خوبی در این مجموعه صورت گرفته است که نشان از مدیریت خوب و پر انرژی در رأس کار دارد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی بازار اصفهان اقدام شاخصی بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شد و از مهمترین نتایج آن نظم‌بخشی در تردد موتورسیکلت‌ها است که امیدواریم این اقدامات ادامه پیدا کند.

کد خبر 750790

دیگر خبرها

  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود