Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی گفت: برگزاری یادواره شهای آتش نشان به تمام همکاران که بعضی مواقع شاید سختی های کار آنها را دلسرد می کند باعث خواهد شد تا بدانند در چه جایگاه مقدسی کار می کنند و شاید شغل آتش نشانی افتخاری باشد که نصیب هر کسی نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد «امیر عزیزی» امروز سه شنبه (۲۹ بهمن ) در نخستین یادواره شهدای آتش نشان که با حضور مسئولان استانی و شهری و آتش نشانان در تالار شهر برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت شهدای آتش نشان در حادثه انفجار قطار نیشابور در خصوص برگزاری این یادواره بیان کرد: از حدود یک ماه گذشته که پیشنهاد برگزاری این یادواره شد من بدون هیچ درنگی قبول کردم و برای پذیرفتن این برنامه و یادواره و تشکیل این دبیرخانه برای خودم دلیل داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد مهمترین دلیل خود را برای برگزاری این برنامه را یک یادآوری عنوان کرد و افزود: این یادآوری را اول به خودم به عنوان مدیرعاملی که در این سازمان در حال فعالیت هستم می کنم که بدانیم چه افرادی و چه بزرگوارانی در سنوات گذشته تلاش کرذند، زحمت کشیدند و خون های خود را اهدا کردند تا اکنون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در این جایگاه رفیع باشد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: ما هیچ گاه نباید فراموش کنیم در طول دهه های گذشته و در طول سنوات گذشته در این سازمان چه اتفاقات بزرگی رقم خورده است و چه عزیزانی کار و تلاش کردند تا ما امروز می توانیم افتخار کنیم که سازمان آتش نشانی مشهد جزو یکی از سازمان های پیشرو در کشور است.

 

عزیزی گفت: همچنین برگزاری این یادواره به تمام همکاران که بعضی مواقع شاید سختی های کار آنها را دلسرد می کند باعث خواهد شد تا بدانند در چه جایگاه مقدسی کار می کنند و شاید شغل آتش نشانی افتخاری باشد که نصیب هر کسی نشود.

 

وی با بیان اینکه همه ما اعتقاد داریم که این تقویم و یادآوری خانواده بزرگ شهدا چه در آتش نشانی و چه در حرفه های دیگر انتقال روحیه ایثار و فداکاری است؛ افزود: به جرائت اعتقاد دارم سرمایه و منابع انسانی بالاترین و مهمترین آیتم در سازمان آتش نشانی است، هر چه قدر ما ایستگاههای مجهز داشته باشیم و هر چه قدر ما ماشین آلات و تجهیزات بخریم که البته لازم است اگر این سرمایه انسانی وظیفه اصلی خود را نداند و آن دیدگاهی که لازم است ساری و جاری باشد یعنی روحیه ایثار، فداکاری، شهادت و از خود گذشتگی موفق نمی شویم و ما با این یادواره، بیان خاطرات و استفاده از تجربیات دیگران می توانیم این روحیه را بیشتر کنیم.  

 

 

پایان پیام/648

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای آتش نشان امیر عزیزی برگزاری این یادواره سازمان آتش نشانی شهدای آتش نشان آتش نشانی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان یادواره هشت شهید روستای رودشتی سادات محمودی بخش پاتاوه و شهید ابروی محله شهید نورمحمد بیاد در روستای بنزرد بخش پاتاوه با حضور مسولین استانی وخانواده معظم شهدا جانبازان واقشار مختلف مردم برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای اسلام و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی برگرفته از حاکمیت نبوی و علوی است به شهادت رسیدند. سرهنگ حسن زاده افزود: در طول تاریخ ایران برکتی به اندازه انقلاب اسلامی سراغ نداریم که خیرات و برکات آن برای عموم قابل مشاهده باشد و باید شکرگذار این جنبش بزرگ باشیم.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: امروز کمردشمنان اسلام در برابر تفکر بسیجی و آرمان‌های شهدا خم شده است.
حجت الاسلام سیادت افزود: شهدای جنگ تحمیلی روز‌های پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را باور داشتند و پرچم پیروزی را به دست ما داده اند که باید جوانان ما در قالب بسیج جهانی مسلمانان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند تا نابودی دشمنان را رقم بزنند. مسوول بسیج حوزه مقاومت سادات محمودی گفت: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.
قوام صفت افزود: این یادواره‌ها در همه روستاههای سادات محمودی بخش پاتاوه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم