Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معامله‌گران نفتی در پی تأثیر منفی ویروس کرونا بر تقاضای نفت چین، تاسیسات ذخیره‌سازی نفت را در کره جنوبی اجاره کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، منابع معاملاتی اعلام کردند پس از تأثیر منفی گسترش ویروس کرونا بر تقاضای نفت چین، چند مؤسسه بزرگ معامله‌گری نفت، در ماه فوریه سال جاری میلادی میلیون‌ها بشکه از ظرفیت تاسیسات ذخیره‌سازی نفت را در کره جنوبی اجاره کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه پالایشگران چینی در نزدیک به دو هفته، فرآوری نفت خود را یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دادند، عرضه نفت در منطقه شرق آسیا در حال اشباع است.

مؤسسه‌های معامله‌گری ترافیگورا، گلنکور و مرکوریا و همچنین بخش‌ معاملاتی شرکت فرانسوی توتال، نزدیک به ۱۵ میلیون بشکه از ظرفیت ذخیره‌سازی نفت را از شرکت ملی نفت کره (کی‌ان‌پی‌سی) اجاره کرده‌اند.

این معامله‌گران، منابع ذخیره‌سازی را برای سه تا ۶ ماه اجاره کرده‌اند و منتظرند تقاضای نفت چین پس از مهار ویروس کرونا، دوباره افزایش یابد.

    برچسب ها: نفت ، تاسیسات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نفت تاسیسات تاسیسات ذخیره سازی نفت ذخیره سازی نفت اجاره کرده اند تقاضای نفت چین معامله گران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت

محسن چهکندی گفت: به منظور ذخیره سازی و تأمین آب پایدار روستاییان، عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب شرب در بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به تازگی آغاز شد.

وی ادامه داد: در مجتمع شهدای بخش جلگه زوزن خواف، هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب موجود است که با تکمیل این طرح ظرفیت آن به سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب افزایش می یابد و ۱۳ هزار نفر از اهالی مناطق روستایی منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: یک مخزن ذخیره آب شرب دیگر در روستاهای تحت پوشش این مجتمع به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید.

چهکندی تصریح کرد: ذخیره سازی آب در مخازن با توجه به افزایش مصرف و افت فشار آب و بروز مشکل برای اهالی مناطق روستایی در فصل های گرم سال از اهمیت زیادی برخوردار است و ضمن تامین آب شرب پایدار مشکلات مردم را کاهش می دهد.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم