Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@22:18:46 GMT

خداحافظی پرسپولیسی محبوب از تیم ملی؟

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۰۹۶

خداحافظی پرسپولیسی محبوب از تیم ملی؟

یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال فاش کرد مذاکرات هاشمیان و رئیس رؤسا در گام اول به بن‌بست خورده و این مربی احتمالاً از کادر تیم ملی جدا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید هاشمیان همزمان با ورود مارک ویلموتس، به تیم ملی بازگشت. او که دارای مدرک مربیگری پرولایسنس از آلمان است، آمده بود تا کسب تجربه کند و بشود سرمایه‌ای برای تیم ملی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرک را هیچ‌کس غیر از هاشمیان در ایران ندارد. چهره‌های مطرح فوتبال آلمان هم به این سادگی نه مجوز حضور در چنین کلاسی را می‌گیرند و نه می‌توانند به سادگی معتبرترین مدرک حرفه‌ای مربیگری آلمان و شاید حتی جهان را بگیرند. از همان روز اول همه از حضور وحید هاشمیان استقبال کردند و از این نوشتند که فدراسیون فوتبال تصمیم به جایی گرفت.

همکاری وحید و ویلموتس، اما چندان به درازا نکشید. عدم توانایی ویلموتس چه در مدیریت تیم و چه در مسائل فنی باعث شد هاشمیان هم عاصی شود. فدراسیون هم که فهمیده بود مربی بلژیکی این کاره نیست، رأی به برکناری‌اش داد. بعد از جدایی ویلموتس همه روی یک موضوع نظر مشترک داشتند؛ حفظ وحید هاشمیان به عنوان مربی تیم ملی. خیلی‌ها نگران بودند مبادا در این ماجرا او آسیب ببیند.

در این بین، اما اخباری هم منتشر شد که جالب بود. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی در یکی از مصاحبه‌هایش افشا کرد احتمالاً وحید هاشمیان مربی موقت تیم ملی می‌شود. خیلی زود رسانه‌ها به این شایعه داغ پرداختند که با توجه به آسان بودن بازی هنگ‌کنگ و کامبوج به احتمال فراوان هاشمیان در آن دو بازی مربی موقت خواهد بود و بعد از آن سرمربی جدید انتخاب می‌شود. فدراسیون هم شایعه را تکذیب نکرد تا موضوع جدی به نظر برسد، اما رفته رفته مشخص شد نقشه تغییر کرده است. فدراسیون فوتبال با وجود نزدیک بودن به انتخابات، خیلی سریع اسکوچیچ را سرمربی تیم ملی کرد تا پیش‌بینی‌ها را به هم بزند.

در روز‌های اخیر و با حضور مربی کروات این سؤال مطرح بود که آیا وحید هاشمیان دستیارش می‌ماند؟ وقتی چند روز قبل از اسکوچیچ در این باره سؤال کردیم گفت هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مشغول صحبت با وحید هستند. دیروز، اما یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال فاش کرد مذاکرات هاشمیان و رئیس رؤسا در گام اول به بن‌بست خورده و این مربی احتمالاً از کادر تیم ملی جدا شده است. نکته اینجاست که هفته قبل هاشمیان به نزدیکانش گفته بود تصمیم دارد بماند ولی اینکه در جلسه چه اتفاقی افتاده، هنوز مبهم است. هیچ‌کس در این باره اطلاعاتی نمی‌دهد. هاشمیان هم تصمیم گرفته فعلاً سکوت کند تا اینکه تکلیف به طور قطعی مشخص شود. ظاهراً قرار است دوباره مذاکرات ادامه پیدا کند. آن منبع آگاه، اما به ما گفت:

«فکر می‌کنم احتمال همکاری بسیار کم باشد و حتی اسکوچیچ در حال بررسی گزینه‌های دیگر هم هست.»

اینکه مربی کروات نمی‌خواهد با هاشمیان کار کند و یا اینکه وحید تصمیم گرفته جدا شود، سؤال بزرگی است که در صورت جدایی قطعی، طرفین می‌توانند به روشنی درباره آن توضیح بدهند.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی وحید هاشمیان تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران خبرورزشی وحید هاشمیان فدراسیون فوتبال وحید هاشمیان هاشمیان هم منبع آگاه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.


او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.


او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کد خبر 849528 منبع: ورزش سه برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)