Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم دبیر کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید قم از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در جهت بیان دغدغه‌ها و مطالبات و خواسته‌های دانشجویی و اهمیت برگزاری انتخابات خبر داد.

علی رضا روانان امروز در حاشیه برگزاری تریبون آزاد انتخاباتی دانشجویی در دانشگاه مفید قم در گفتگو با ایسنا عنوان کرد: تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات در جهت بیان دغدغه‌ها و مطالبات و خواسته‌های دانشجویی و اهمیت برگزاری انتخابات از سوی کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید قم افزود: این کانون متشکل از دانشجویانی است که دغدغه انقلاب و معیشت مردم را دارند و در فضا و حوزه دانشجویی فعالیت می‌کنند.
وی تصریح کرد: کانون دانشجویی صراط سالهای متمادی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی فعالیت دارد و با توجه به اینکه در آستانه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم این تریبون دانشجویی آزاد دانشجویی را در جهت پرداختن به مسائل انتخابات برگزار کردیم.
وی بیان کرد: برای اولین بار است که تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه مفید قم در حال اجراست و کانون صراط آن را پایه گذاری می‌کند، ما امیدواریم سنگ بنای خوبی را راه‌اندازی کرده باشیم و در سالهای آینده دانشجویان دغدغه بیشتری نسبت به بررسی مسائل اجتماعی و سیاسی و فرهنگی در دانشگاه داشته باشند.
روانان خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد کارهای فرهنگی و اثرگذار در حوزه دانشگاهی، توسعه یابد، چرا که دانشگاه موذن جامعه است و تاثیری گذاری زیادی بر جامعه در حوزه کلان کشوری دارد و این دانشجویان هستند که برای آینده این کشور به ایفای نقش می‌پردازند.
وی گفت: ما مسائل انتخاباتی و برگزیدن افراد شایسته را در پیش داریم و باید بر این اساس یک سری موضوعات و مسائل مختلف به خوبی تبیین شود، به همین دلیل در این تریبون به بررسی مسائل مختلفی در انتخابات می‌پردازیم.
دبیر کانون دانشجویی صراط دانشگاه مفید قم عنوان کرد: باید تلاش کرد با انتخابات صحیح، مجلسی قوی و کارآمد و انقلابی و متعهد به دین و انقلاب و مردم و با دغدغه مردم رقم بخورد و اعضای مجلس، وکیل‌الدوله نباشند و هر دولتی را که در آینده آمد به چالش بکشانند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه قم تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات دانشگاه مفید قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست ستاد حجاب و عفاف با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این نشست گفت: این دانشگاه از نظر اولیاء یک محیط امن و مطمئن است و وظیفه داریم همچنان این امنیت را ایجاد کنیم و یکی از جنبه‌های امنیت موضوع «حجاب و عفاف» است که با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرشید سلیمی با بیان اینکه برای تحقق موفق «حجاب و عفاف» باید خانواده‌ها، استادان، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند، ادامه داد: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این باره باید دوستانه و توأم باادب باشد و در صورت تکرار با فرد مورد نظر براساس قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ‌سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی درباره حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار و خروجی آن نیز پیش‌بینی شود می‌تواند مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها