Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین با بیان اینکه مردم ولی نعمت و مالک اصلی انقلابند، گفت: اگر نمایندگان در تصمیم‌گیری‌های مهم به نظر مردم اهمیت می‌دادند؛ امروز شاهد بروز مشکلات متعدد در جامعه نبودیم. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سعید واحد نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به ویژگی‌های نماینده انقلابی اظهار داشت: دوری از اشرافی‌گری و دنیاطلبی باید در اندیشه آن‌ها وجود داشته باشد چراکه مردم زندگی آن‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز برخی چهره‌های انقلابی، دنیا طلب و مصرف‌گرا شده‌اند و در برقراری عدالت اجتماعی هم بنا به فرموده مقام معظم رهبری به حد مطلوب نرسیده‌ایم.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه برخی تعاریف اولیه گفتمان انقلاب در طول زمان تغییر کرده، تصریح کرد: در اندیشه امام خمینی(ره)، مردم ولی نعمت و اصلی انقلابند درحالی‌که امروز این‌طور نیست.

واحد نژاد گفت: امروز جای خادم و صاحب اصلی انقلاب عوض شده و خود مردم هم این را باور کرده‌اند وگرنه به دنبال مسئولان نمی‌دویدند.

 

همدان| جوان گرایی در مجلس باید تقویت شود/ کاندیداها دارایی خود و اطرافیانشان را به‌طور شفاف اعلام کنندکاندیدای ‌مجلس ‌در ‌همدان‌: بهبود وضعیت اقتصاد برایم اولویت دارد / مجلس ‌باید به جایگاه اصلی‌اش بازگرددکاندیدای ‌مجلس ‌در ‌همدان‌: بهبود وضعیت اقتصاد برایم اولویت دارد / مجلس ‌باید به جایگاه اصلی‌اش بازگردد

 

وی، هدف خود از ورود به عرصه رقابت را بازگرداندن تعاریف مبنایی انقلاب اسلامی به جایگاه اصلی خود عنوان کرد و افزود: اگر نمایندگان در تصمیم‌گیری‌های مهم به نظر مردم اهمیت می‌دادند؛ امروز شاهد بروز مشکلات متعدد در جامعه نبودیم.

واحد نژاد با بیان اینکه نگاه وکلای ملت به مردم متناسب با تعاریف انقلابی نیست، تصریح کرد: نمایندگانی که در بهترین مناطق شهر سکونت داشته و گاهی به مساجد محله‌های مستضعف‌نشین سر می‌‌زنند؛ چطور می‌توانند درد مردم را درک کنند؟

وی مطرح کرد: اگر فرزندان مسئولان در مدارس دولتی درس بخوانند خود به خود مشکل این مدارس هم برطرف می‌شود، اما آیا بچه‌های مسئولان در این مدارس درس می‌خوانند؟

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین گفت: امام راحل نگران حاکمیت کوی کاخ‌نشینی در بین مسئولان نظام بودند و امروز متأسفانه همان شده است.

واحد نژاد با بیان اینکه نیاز به بازگشت به آرمان‌های انقلاب داریم، تأکید کرد: خود ما با راه‌اندازی مدرسه‌ای با روش آموزش نوین در همدان در این مسیر قدم گذاشته‌ایم که هرچند از نظر آموزشی جزء بهترین مدارس همدان بوده و بسیاری خواهان تحصیل در آن هستند، اما در محله‌های حاشیه شهر دایر شده تا بهاانه‌ای برای حضور مسئولان و افراد متمکن در این محله‌ها باشد.

وی در مورد اموال و دارایی‌های خود هم اعلام کرد: یک واحد آپارتمان به‌طور مشترک با همسرم داشته و خودروی سواری‌ام هم پژو 405 مدل 94 است.

انتهای پیام/744/ ت

R41405/P/S6,75/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم جایگاه اصلی اصلی انقلاب واحد نژاد محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌ دولت سیزدهم درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح ها و لوایح بگذارند. آنها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی در گفتگو با ایسنا، افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره های قبل دولت ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کارهای اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899689

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!