Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:28:57 GMT

سومین جشنواره ملی ترنم فجر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۱۹۱

سومین جشنواره ملی ترنم فجر برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار حسینعلی یوسف علیزاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سومین جشنواره ملی ترنم فجر ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که امروز در مشهد برگزار شد، گفت: رزم نوازان سرود حماسه را که دارای حرکت، صلابت، قدرت، ایستادگی و استحکام درونی است را به رخ دیگران می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه رزم نواز منتقل کننده ایثار و شجاعت به سایر همرزمان خود و سایر مردم در بطن جامعه است، ادامه داد: رزم نوازان نماد انگیزه و احساس هستند که این ویژگی در درون کار شما مستتر است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: فردوسی با تکیه بر ادبیات حماسه را جاودانه کرده که در آن ملیت باور‌ها و ارزش‌های انسانی موج می‌زند و روح و غیرت ایرانی را به منصه ظهور می‌کشاند.
در این جشنواره رزم نوازان تیپ ۳۷۷ مقام اول و سپاه الغدیر یزد مقام دوم را کسب کردند؛ همچنین تیپ ۳۷۷ به مرحله کشوری راه پیدا کرد.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروهای مسلح فردوسی دفاع مقدس رزم نوازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود