Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:01:01 GMT

لیستی از برترین تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۵۳۰۵

لیستی از برترین تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی

در دهه۷۰ و۸۰ لیست تولیدکنندگان لوازم تحریر بسیار محدود بود و مخاطب برای انتخاب و فروشندگان برای پخش و فروش عمده لوازم تحریر و نوشت افزار چند گزینه بیشتر پیش‌روی خود نداشتند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آوای مهر، با آغاز دهه نود و تمرکز رسانه‌ها روی تولید لوازم التحریر با کیفیت ایرانی با استفاده از طرح شخصیت‌های ایرانی، بومی و حتی تلویزیونی و فرهنگ سازی برای خرید آن‌ها چرخ صنعت نوشت افزار ایرانی با سرعت بیشتری به حرکت درآمد و لیست تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی به طور چشم گیری طولانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بلند بالاشدن لیست تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی، انتخاب برترین برندهای تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی با توجه به اینکه صرفا تمام این تولیدکنندگان در سطح کیفیتی درجه یک حضور ندارند و برخی تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی اجناس درجه ۲ و ۳ را با توجه به توانایی خود در تولید به بازار عرضه می‌کنند خرید خوب یک دغدغه بزرگ به حساب می‌آید. از همین روی این دغدغه نه تنها برای خریداران، بلکه برای فروشندگان به واسطه وسواس در پخش و فروش عمده لوازم تحریر و نوشت افزار، نیز بسیار پررنگ تر از گذشته شد.

در این بخش به معرفی و بررسی لیست تولید کنندگان لوازم التحریر ایرانی خواهیم پرداخت که دارای کارخانه و یا کارگاه بزرگی هستند تا با انتخاب درست فروشندگان حوزه نوشت افزار و فروش محصولات با کیفیت ایرانی به مشتریان، مغازه داران بتوانند کمک شایانی به تولید ملی و ارج نهادن به کارگر ایرانی داشته باشند. برای جلوگیری از اطاله کلام تمامی برندهای با کیفیت نام برده نشده اند و صرفا برخی از تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی با کیفیت ذکر شده اند:

آریا (نقش تندیس آریا): این شرکت که با نام خمیربازی آریا شناخته می‌شود یکی از با کیفیت ترین برندهای تولید کنندگان لوازم تحریر ایرانی به حساب می‌آید.

ادمیرال (مداد دنیا فردا): با تاسیس در سال ۱۳۸۸ و تولید انواع مداد پلیمری باکیفیت به سرعت تبدیل به یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی شد.

سفیر (رز تحریر یزد-کنکو): از بهترین تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی می‌توانیم به شرکت سفیر، کنکو اشاره نمود که در حوزه نوشت افزار خصوصا خودکار بسیار نام آشناست.

اینوکس (زگال شمال): از شاخص ترین برندهای در لیست تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی می‌توانیم به  inox اشاره کرد که از سال ۱۳۴۲ در حوزه تولید نوشت افزار خصوصا مداد و پاک کن فعالیت داشته است.

کیمیا (کیمیا تحریر): کیمیا از تولیدکنندگان موفق  و درجه یک در حوزه انواع دفتر و کلاسور است.

کیف انار: شرکت کیف انار که پس از سال‌ها تجربه در تولید کیف در سال ۹۶ با تولید کیف‌های دانشجویی گل‌دار و کیف‌های با کاراکترهای ایرانی توانست یکی از تولید کنندگان لوازم تحریر ایرانی با نام ایرانی باشد.

خودکار صدف: شرکت تولیدی ویستا نوشت‌افزار از سال ۱۳۹۳ با تولید خودکار در لیست تولیدکنندگان لوازم التحریر قرار گرفت.

محصولات هنری برگ تحریر: شرکت برگ تولیدکننده محصولات دفتر، کلاسور، تخته شاسی، یادداشت، دفاتر طراحی با رویکرد طراح‌های فانتزی برای دانش‌آموزان و دانشجویان در سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد.

کتیبه: شرکت کتیبه که با درک درست از سلیقه کودکان و نوجوانان ایرانی، طراحی‌های ایزومتریک و کودک پسند را روی دفاتر خود پیاده کرده نیز از برترین برندهای تولیدکننده لوازم تحریر ایرانی به شمار می‌رود که یکی از تمرکزهای اصلی این برند تولید تخته شاسی‌هایی بسیار زیبا برای تمامی افراد از دانش‌آموزان تا دانشجویان است.

پارسی‌کار: این شرکت نام آشنا که یکی از زیر مجموعه‌های سی بی اس (سیمای بینظیر استقامت) است، در سال ۹۶ با هدف جلب رضایت مشتری تاسیس گردید. یکی از بزرگترین تمایزهایی که برای خود در نظر گرفته، ضمانت دو سال محصولات این برند با کیفیت است که در حوزه خودکار، مداد، و پاک‌کن فعالیت دارد.

فطرس: از شرکت‌ها تولید کننده محصولات کاغذی با کیفیت به ویژه دفاتر و سررسیدهای بسیار زیبا و لوکس که با هدف «حمایت از اندیشه فرزندان ایران زمین» در این صنعت فعالیت دارد است.

نکته مهم گردآوری و تهیه محصولات ایرانی در حوزه نوشت افزار است که تهیه محصولات هر کدام از این تولید کنندگان لوازم التحریر کاری بسیار زمان‌بر است.

آوای مهر یک مجموعه در حوزه تولید و توزیع برندهای تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی است که با سرمایه گذاری برخی از تولیدکنندگان نوشت افزار ایرانی به وجود آمده است. این فروشگاه با هدف سهولت در پخش و فروش عمده لوازم التحریر و نوشت افزار با کیفیت ایرانی و با رعایت ۳ اصل آرامش در محصولات (توزیع محصولاتی با نقوش ایرانی و جذاب)، آرامش در انتخاب (انتخاب محصولات در راه‌های ارتباطی مانند سایت و کانال‌های دیگر به واسطه عکس‌های باکیفیت به همراه قیمت منطقی) و آرامش در دریافت (ارسال رایگان به تهران و شهرستان در ۲۴ ساعت با بسته ‌بندی‌های مقاوم) توانسته به بهترین شرکت در حوزه عمده فروشی برندهای تولیدکنندگان لوازم تحریر تبدیل شوند، با توجه به استراتژی آوای مهر در تهیه و توزیع محصولات لیست تولید کنندگان لوازم التحریر ایرانی، قیمت‌گذاری‌ها بسیار معقول و منطقی صورت گرفته و در برخی اوقات جشنواره‌های آوای مهر شامل تخفیفات چشمگیری نیز خواهد بود.

رضایت مشتری از کیفیت و قیمت نوشت افزار ایرانی در مغازه از مهمترین قوانین در کاسبی است که آوای مهر با درک این نیاز از جانب مشتریان خود نقش پررنگی در ایجاد معامله برد برد در حوزه پخش و فروش عمده لوازم تحریر و نوشت افزار ایجاد کرده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لوازم التحرير نوشت افزار ایرانی تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی کنندگان لوازم التحریر ایرانی تولید کنندگان لوازم التحریر برندهای تولیدکنندگان لوازم لوازم تحریر ایرانی نوشت افزار ایرانی حوزه نوشت افزار کیفیت ایرانی برندهای تولید لیست تولید آوای مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی