Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی گفت در سه ماه فرصت ثبت نام ۱۸هزار و ۵۰۰ زوج دانشجو و ۱۹۰ زوج استاد در بیست و سومین مراسم ازدواج دانشجویی ثبت نام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی غلامی مقدم گفت: طی سه ماه مهلت ثبت نام این دوره از مراسم ازدواج دانشجویی، بیش از ۱۸۵۰۰ زوج دانشجو و ۱۹۰ زوجِ استاد از دانشگاه‌های سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد، تاکنون حدود ۶ هزار زوج در قالب ۱۱ کاروان به مشهدمقدس مشرف شده‌اند، افزود: در میان ثبت نام کنندگان، ۱۲ هزار و ۵۰۰ زوج، زیارت اولی و ۶۳ زوج غیرایرانی حضور دارند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی در تشریح برنامه‌های درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در مراسم اظهار کرد: سه روز اقامت رایگان در مشهد، مراسم فرهنگی معنوی در حرم مطهر رضوی، کارگاه آموزشی و جشن ازدواج با برنامه های مفرح، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز، حضور در مناجات سحرگاهی حرم مطهر، ارائه مشاوره های فردی و گروهی از برنامه های پیش بینی شده برای زوج های دانشجو است.

غلامی مقدم با اشاره به ارتقای کیفیت هتل های محل اسکان دانشجویان و نزدیکی مسیرشان تا حرم مطهر رضوی، اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ اتاق درنظر گرفته شده، کمتر از پنج دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی تفاهم نامه ای که با مدیرعامل یکی از شرکت قطارهای مسافربری صورت گرفته است، کلیه زوج های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده است از تخفیف ۲۵ درصدی بلیط بهره مند می شوند.

گفتنی است طی مدت برگزاری بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی، حدود ۲۰ هزار زوج در قالب سی کاروان به مشهدمقدس مشرف می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج مشهد مقدس ازدواج دانشجویی مراسم ازدواج دانشجویی زوج دانشجو حرم مطهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش