Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از برگزاری مسابقه فوتسال ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال ویژه کارکنان و دانشجویان واحد تهران مرکزی با عنوان جام سردار سلیمانی عصر امروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای این مراسم، سید محمد توسلی سرپرست اداره کل ورزشی واحد تهران مرکزی در خصوص رویدادهای ورزشی واحد تهران مرکزی اظهار کرد: ابتدا مسابقات فوتسال این واحد دانشگاهی مقرر بود ویژه کارکنان باشد اما با توجه به اولویت دانشجویان در این واحد دانشگاهی، مسابقات ویژه کارکنان و دانشجویان برگزار خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در این دوره از مسابقات یک تیم خواهند داشت؛ افزود: برگزاری  رویدادهای ورزشی شادابی، نشاط و پویایی در محیط دانشگاه ایجاد می‌کند و ارتباط بین افراد در این رویدادها بیشتر می‌شود که همان منش پهلوانی و ورزشی است.

سرپرست اداره کل ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی  با تأکید بر اینکه تا زمانی که دانشجویان هستند ورزش دانشگاه پویا است و دانشجویان ولی نعمت دانشگاه هستند؛ عنوان کرد: دیگر رویدادهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در رشته‌های فوتبال دستی و تنیس روی میز است و به زودی رشته والیبال را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در مسابقات فوتسال ویژه کارکنان و دانشجویان واحد تهران مرکزی با عنوان جام سردار سلیمانی، لباس ورزشی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان تهیه شده است و این مسابقات مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهد داشت.  هر دانشکده می‌تواند به تناسب تعداد دانشجو چندین تیم در این دوره از مسابقات داشته باشد. 

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست اداره کل ورزشی کارکنان و دانشجویان واحد تهران مرکزی واحد دانشگاهی رویدادهای ورزشی مسابقات فوتسال ویژه کارکنان فوتسال ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد

ایسنا/گیلان رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد، گفت: مهمترین مسئله این است که بسیج اساتید باید در بیرون و داخل دانشگاه چاره‌اندیشی کند.

محمد دوستار، رئیس دانشگاه گیلان امروز ۶ اردیبهشت‌ماه در نشست با مسئولین کانون‌های بسیج اساتید استان که با حضور رئیس بسیج اساتید کشور در دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که به ابتکار حضرت امام(ره) کارکردهای متعددی در حوزه‌های سازندگی، علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و غیره دارد و ابعاد مختلف آن بسته به شرایط زمانی و مکانی برجسته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه بسیج سرمایه اجتماعی بوده که در همه اقشار نفوذ کرده است، افزود: در استان به همت همه همکاران که در بسیج اساتید دست در دست یکدیگر داده‌اند، همگرایی شکل گرفته و ان‌شاءالله تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد، گفت: مهمترین مسئله این است که بسیج اساتید باید در بیرون و داخل دانشگاه چاره‌اندیشی کند؛ در بیرون دانشگاه مسائلی نظیر اقتصاد، عفاف و حجاب و... نیاز به اندیشه محوری دارند و بسیج اساتید هم حاملان اندیشه هستند؛ همچنین در داخل دانشگاه هم چالش اساسی همگرایی دانشجویان و اساتید است که اساتید باید دانشجویان را همراه کنند.

دوستار ادامه داد: حدود ۹۰ هزار دانشجو در استان گیلان داریم، پیشنهاد می‌کنم زمینه‌ای فراهم شود بین اساتید و دانشجویان در داخل دانشگاه همگرایی خوبی صورت گیرد، در این راستا باید با تمام توان و ظرفیت برنامه‌های کاربردی داشته باشیم و بتوانیم دانشجویان را جذب کنیم.

هادی مدبری، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی گیلان هم در این نشست با بیان اینکه بسیج اساتید می‌تواند باعث تقویت همدلی و مشارکت بین جامعه دانشگاهی شود، اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با صنعت، فناوری و نوآوری در پژوهش از مأموریت‌های جهاددانشگاهی بوده که با اهداف تعالی بسیج اساتید همسو است.

وی افزود: باید در بسیج اساتید برای رسیدن به اهداف یک نقشه راه با هدف تبیین مسائل و شناسایی نیازها و ارائه راهکار داشته باشیم؛ تدوین نقشه راه منجر به یکپارچگی، همدلی و هم افزایی در اجرای اهداف بین مجموعه دانشگاه‌ها بنابر ظرفیت‌های هر واحد می‌شود.

مدبری با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های اساتید و نخبگان دانشگاهی استان، در رفع مشکلات و مسائل و توسعه استان استفاده کنیم، گفت: محیط زیست، دریای خزر، پسماند سراوان، اقتصاد دریامحور، تالاب انزلی از مسائل مهم در گیلان هستند که می‌طلبد از طرح‌ها و پژوهش‌های جامعه علمی و اساتید بومی استان برای آنها راهکار ارائه شود.

مجتبی ملکی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان هم در ادامه با بیان اینکه بسیج از بانشاط‌ترین نیروهاست، در شورای عالی انقلاب فرهنگی مأموریت‌هایی به بسیج سپرده شد، گفت: چقدر از ظرفیت نخبگانی و پتانسیلی اساتید استان با وجود چالش‌هایی نظر پسماند، دریای خزر و محیط زیست استفاده شده است؟ در واقع بسیج اساتید مظلوم واقع شده در حالیکه بسیج اساتید در جهت نظام و انقلاب در برهه‌های مختلف اثرگذاری خود را اثبات کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران