Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدیداس رسما از توپ رسمی فینال لیگ قهرمانان اروپا در روز 10 خرداد در استانبول رونمایی کرد. این توپ البته در همه بازیهای آینده لیگ قهرمانان اروپا یعنی از مرحله یک هشتم به بعد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برای طراحی این توپ از نمادهای شهر میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا یعنی استانبول استفاده شده است و نقشه شهر نیز روی آن نقش بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدیداس اسم " استانبول 20" را برای این توپ انتخاب کرده است. در مرکز این توپ از طرح "تنگه بسفر" استفاده شده است، تنگه ای که بخش های مختلف شهر استانبول را به هم وصل می کند. از سویی رنگ بنفش هم برای آین مورد استفاده قرار گرفته است که به نوعی رنگ دریای پیرامون شهر استانبول که با تابش آفتاب به رنگ بنفش در می آید را یادآوری کند.

در تولید این توپ از بالاترین تکنولوژی استفاده شده است تا بدین ترتیب تیم های اروپایی بهترین عملکردشان را در طول مسابقات داشته باشند. توپ طوری طراحی شده است تا همه تیم ها بتوانند برای کنترل ان یا به حرکت در آوردنش آزادی عمل داشته باشند و بهترین نمایش را در بازیهای ادامه فصل شاهد باشیم. بازیهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا آدیداس فینال لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا استفاده شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان

پس از النصر، الهلال هم به دست اماراتی‌ها حذف شد. 

طرفداری | العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

اطلاعات بازی الهلال و العین تاریخ برگزاری: سه‌شنبه 23 آوریل ۲۰۲4 | 4 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 21:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم کینگدام آرنا (ریاض) بستر برگزاری: دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا - فصل 24-2023 گلزنان الهلال: نوس (4 پنالتی) و الدوسری (51) گلزن العین: اریک (12)

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان