Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز، سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ تحت تاثیر اخبار منتشر شده مشخص شد.روز گذشته هر قطعه سکه طرح جدید در بازار به قیمت ۵ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان که در قیاس با روز یکشنبه ۱۴ هزار تومان افزایش داشت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ۵۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان قیمت خورد.

 سه شنبه ۲۹ بهمن تغییر قیمت لحظه نوع (۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۰۴%) ۶۰ ۱۴۲,۰۷۰ دلار (۰.۰۶%) ۱۰۰ ۱۵۴,۰۹۰ یورو (-۰.۰۳%) -۶۰ ۱۸۸,۸۳۰ پوند (-۰.۰۳%) -۱۰ ۳۹,۶۶۰ درهم امارات (۱.۱۵%) ۶۰۰,۰۰۰ ۵۲,۲۰۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی (۰.۰۲%) ۱۰,۰۰۰ ۵۲,۳۵۰,۰۰۰ سکه طرح جدید (۰.۳۶%) ۱۰۰,۰۰۰ ۲۷,۵۰۰,۰۰۰ نیم سکه (۰.۶%) ۱۰۰,۰۰۰ ۱۶,۶۰۰,۰۰۰ ربع سکه (۱.۰۵%) ۱۰۰,۰۰۰ ۹,۵۰۰,۰۰۰ سکه گرمی (-۰.۰۹%) -۵,۰۰۰ ۵,۳۷۲,۰۰۰ گرم طلای 18 (-۰.۰۸%) -۶,۰۰۰ ۷,۱۶۳,۰۰۰ گرم طلای 24 (۰.۰۹%) ۲۰,۰۰۰ ۲۳,۲۹۰,۰۰۰ مثقال طلا (۰.۰۲%) ۲۷ ۱,۵۸۸.۳۹ انس طلادلار (۰.۰۸%) ۸۰ ۹۸۳.۶ پلاتیندلار (۰.۰۶%) ۱ ۱۷.۸۸ انس نقرهدلار  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار پارسی خبر سه شنبه ۲۹ بهمن هزار تومان گرم طلای ۰۰۰ سکه ۱۰۰ ۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • محدوده حساس برای قیمت دلار؛ در کف بازار ارز و طلا چه خبر است؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۵ اردیبهشت ماه
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟