Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:22:44 GMT

بودجه سال آینده ساری ۱۷ درصد کم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۶۷۲۴

بودجه سال آینده ساری ۱۷ درصد کم شد

کوروش یوسفی عصر روز سه شنبه در شصت و پنجمین نشست علنی شورای اسلامی شهر ساری دلیل این کاهش را  حاکمیت نگرش واقع بینانه به بودجه در شهرداری  مرکز استان مازندران در زمان مدیریت جدید شهری بیان کرده است .
وی اضافه کرد: در مجموع  بودجه شهرداری ساری مرکز استان مازندران برای سال آینده حدود چهار هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال از سوی شورای اسلامی شهر مصوب شد که در مقایسه با بودجه سال جاری به طور میانگین ۱۷ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بودجه سال جاری شهرداری ساری را حدود ۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد، ولی میزان تحقق آن را در ۱۰ ماهه گذشته اعلام نکرد.
افزایش ۴ درصدی بودجه جاری 
رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری گفت :  براساس مصوبه شورای اسلامی شهر از مجموع بودجه سال آینده شهرداری ساری ، ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال که حدود ۴۵ درصد از این بودجه برای هزینه های جاری مصوب شده است که نسبت به سال جاری حدود ۴ درصد رشد نشان می دهد.
به گفته یوسفی میانگین افزایش هزینه های جاری شهرداری برای سال آینده ( شامل دستمزد کارگران و سایر هزینه ها) نسبت به نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی نیز کاهش چشمگیری دارد.
کاهش ۳۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری در سال ۹۹
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر ساری از مجموع بودجه مصوب برای شهرداری مرکز استان مازندران ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بودجه که ۵۵ درصد از کل بودجه این نهاد را در سال آینده شامل می شود را برای بخش عمرانی اختصاص داد که نسبت به سال جاری بودجه عمرانی با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شد.
یوسفی اظهارداشت : در مجموع بودجه عمرانی سال آینده شهرداری نسبت به سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت و از سه هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال سال جاری به ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال تقلیل یافت و دلیل آن نیز واقع بینانه شدن بودجه سال آینده است.
افزایش ۱۳ درصدی بودجه سازمان های تابعه شهرداری ساری در سال ۹۹
رییس سابق کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری می گوید : برای سال آینده بودجه سازمان های تابعه شهرداری ساری  ( فضای سبز، آرامستان، عمران ...)  نسبت به مدت مشابه سال جاری حدود ۱۳ درصد بیشتر شد.
یوسفی افزود: برای سال آینده ۷۰۰ میلیارد ریال بودجه برای سازمان های تابعه شهرداری ساری مصوب شد که این بودجه در سال جاری حدود ۶۰۰ میلیارد ریال است.
شهر ساری با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت ۹ عضو شورای شهر دارد.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بانک مرکزی دستمزد شورای اسلامی شهر شورای شهر فضای سبز انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر ساری مرکز استان مازندران نسبت به سال جاری سال جاری حدود برای سال آینده میلیارد ریال بودجه عمرانی درصدی بودجه مجموع بودجه ۲ هزار مصوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار ۱,۷۰۰ میلیارد تومان به طور خالص به معاونت عمرانی اختصاص دارد.

عباس حلوایی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه ۱۵ هزار میلیارد تومانی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: از این مقدار ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ماهیت عمرانی دارد.

وی افزود: بخشی از این بودجه در معاونت عمرانی به صورت صفر تا صد راهبری می‌شود و بخش دیگری مناطق نظارت مقیم را بر عهده دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه تمام بودجه‌ای که در معاونت عمرانی تعریف می‌شود بهره‌بردارهایی در مجموعه شهرداری دارد، خاطرنشان کرد: مناطق هشت‌گانه، معاونت‌های شهرداری قم، حوزه سرمایه‌گذاری، حوزه قطار شهری، روابط عمومی و مدیریت اجرایی از جمله بهره‌برداران پروژه‌ها هستند.

حلوایی‌زاده با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها از صفر تا صد بر عهده معاونت عمرانی است اما در بودجه مناطق تعریف شده است، تصریح کرد: در بخشی از پروژه‌ها نیز به دلیل سقف معاملات، انجام مسائل قراردادی و نظارت عالی بر عهده معاونت فنی و عمرانی است، اما نظارت بر مبنای مناطق شهرداری قم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس سقف معاملات متوسط سال ۱۴۰۲ در پروژه‌های بالای یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، باید مناقصه عمومی برگزار شود و نظارت عالی با معاونت عمرانی اتفاق افتد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بر این اساس، سه برابر بودجه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی، طراحی و نظارت در مجموعه معاونت عمرانی انجام می‌شود.

کد خبر 747282

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم