Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عربستان دست کم سه هواپیما سلاح و تجهیزات به تروریست‌های «جیش الظلم» داده است.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در هشتمین همایش مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی نیروهای مسلح که به میزبانی نیروی زمینی سپاه در سالن غدیر مجتمع فتح المبین این نیرو برگزار شد، با اشاره به اقدامات نیروی زمینی سپاه برای مقابله با تروریست‌ها و تامین امنیت مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در درگیری با تروریست‌های پژاک، کومله و دموکرات ضربات سنگینی به آنها وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سردار پاکپور: راه حاج قاسم تا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه دارد

وی افزود: نیروی زمینی سپاه برای ایجاد امنیت در مرزهای شرق، شمال غرب و غرب یک سری اقدامات گسترده از جمله استحکام مرزها، محرومیت زدایی و استفاده از نیروهای بومی برای تامین امنیت منطقه انجام داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی و حمایت از تروریست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: آمریکایی‌ها حمایت‌های گسترده و همه جانبه ای از تروریست‌های پژاک، کومله و دموکرات انجام می‌دهند.

سردار پاکپور یادآور شد: با وجود حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها از تروریست‌ها، نیروی زمینی سپاه با همه توان در مقابل تروریست‌ها ایستاده و یک امنیت قابل قبول در مرزهای شمال غرب، غرب و جنوب شرق ایجاد کرده است.

وی با بیان ابعاد حمایت‌های عربستان سعودی از تروریست‌های جیش الظلم تاکید کرد: یکی از کشورهای مرتجع منطقه تاکنون دست کم سه هواپیما سلاح و تجهیزات در اختیار تروریست‌های جنوب شرق کشور قرار داده است.

وی ادامه داد: تروریست‌های جیش الظلم، پژاک، کومله و دموکرات از تجهیزات مدرنی برخوردارند و این نشان می‌دهد که آنها از حمایت‌های همه جانبه ایالات متحده، عربستان سعودی و هم پیمانان آنها در منطقه بهره می‌برند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به لزوم توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امنیت پایدار در منطقه،افزود: نیروی زمینی سپاه با اطاعت از منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده تا اقداماتی همچون ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و معیشتی در جنوب شرق، غرب و شمال غرب کشور؛ یک امنیت قابل قبول ایجاد کند که به لطف خداوند تاکنون توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

سردار پاکپور با اشاره به ابعاد خدمات پزشکی و معیشتی نیروی زمینی سپاه در مناطق کمتر برخوردار که تدبیر اولیه آن توسط شهید شوشتری کلید خورده است، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق عملیاتی دارای تجهیزات بسیار خوبی هستند و توانسته‌اند انواع خدمات را به مردم و پرسنل در این منطقه ارائه دهند. در حقیقت درآمد نیروی زمینی سپاه در بیمارستانها صرف کمک به نیازمندان در مناطق عملیاتی می‌شود و این خود یک زیرساخت بسیار خوب امنیتی است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا عربستان سعودی عربستان گروهک جیش الظلم تروریسم تجهیزات نظامی پژاک کومله نیروی زمینی سپاه ایالات متحده شهید شوشتری سردار پاکپور مقام معظم رهبری فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریست های جیش الظلم حمایت های همه جانبه نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه کومله و دموکرات تروریست ها آمریکایی ها جنوب شرق شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه از دستگیری چند نفر از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با همکاری اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم