Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، گفت: برای آرامش خاطر بیشتر شهروندان و اطمینان از ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان، از آغاز اسفند سال جاری تا نیمه فروردین سال آینده، نظارت‌ها بر میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران افزایش می‌یابد. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید سعید راد با تاکید بر اینکه «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری» سه اصل اساسی در ارائه خدمات به شهروندان است، اظهار کرد: نظارت بر عملکرد میادین میوه و تره بار در همه بخش‌ها و حوزه‌ها و از ابعاد و زوایای مختلف صورت می‌گیرد و همچنان که با تخلفات احتمالی بدون هرگونه اغماضی در چارچوب قانون و به شدت برخورد می‌شود، مراکزی که بهترین عملکرد را داشته باشند و بالاترین رضایت‌مندی شهروندان را کسب کنند، مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، بزرگ‌ترین سرمایه این سازمان است، بر لزوم توجه بیشتر به رعایت حقوق شهروندان و تکریم مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار در روزهای پایانی سال، تأکید کرد.

راد تصریح کرد: بر اساس محاسبات و آمارهای موجود، در مناسبت‌های خاص نظیر شب عید، میزان خرید در میادین میوه و تره بار به یک و نیم میلیون نوبت می‌رسد و در این شرایط که میادین با ازدیاد مراجعه‌کنندگان و افزایش انتظارات رو به رو هستند، انتظار می‌رود کارگران، غرفه‌داران و بهره‌برداران با سعه صدر بیشتری با مردم برخورد کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تأمین محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار وجود ندارد، تصریح کرد: شهروندان انتظار دارند که محصولات با کیفیت مطلوب در اختیار آنان قرار بگیرد که این موضوع در ایام عید از حساسیت بالاتری برخوردار می‌شود و واحدهای نظارتی سازمان با جدیت و دقت بیشتری این مسئله را کنترل خواهند کرد.

وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات و موارد بهداشتی در راستای تأمین سلامت شهروندان به عنوان مهم‌ترین اولویت این سازمان، خاطرنشان کرد: به شهروندان اطمینان می‌دهیم که کارشناسان بهداشت و تغذیه سازمان بر عملکرد میادین میوه و تره بار و محصولاتی که در این مراکز عرضه می‌شود، نظارت مستمر و مستقیم دارند و مسائل مربوط به امنیت غذایی و سلامت شهروندان را به هیچ وجه قابل معامله نمی‌دانیم.

عرضه میوه‌های مناسب روزهای سرد در میادین میوه وتره بار تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان میادین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان میادین سازمان میادین میادین میوه و تره بار مراجعه کنندگان تره بار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجم آب سدهای بزرگ و مهم کشور در اثر بارش‌های اخیر با یک درصد رشد از ابتدای سال آبی جاری (مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶اردیبهشت‌ماه نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته همراه شد.

فروردین‌ماه امسال بارش‌های خوبی در برخی مناطق کشور رخ داد که برخی مواقع موجب بروز سیل شد. تداوم این بارش‌ها در اردیبهشت‌ماه نیز سبب بهبود اندک حجم آب موجود در سدهای مهم و بزرگ کشور شد.

بر اساس آمار تازه منتشر شده دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، موجودی آب سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت ماه نسبت به مدت مشابه در سال آبی گذشته یک درصد افزایش یافت.

بر این اساس از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۳۲.۳۹ میلیارد مترمکعب آب در سدها موجود است. سال گذشته و در همین بازه زمانی ۳۱.۹۷ میلیارد مترمکعب آب در سدها موجود بوده است.

این سدها در ایران ۱۰۰ درصد پر شده‌اند

کاهش ۵ درصدی ورودی آب به سدهای کشور

مجموع آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۶ اردیبهشت در حالی به رقم ۲۸.۶۹ میلیارد مترمکعب رسیده که این میزان در سال آبی گذشته ۳۰.۳۲ میلیارد مترمکعب بوده که ۵ درصد کاهش دارد.

بر اساس این گزارش از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۷.۹۸ میلیارد مترمکعب آب از سدها خارج شده است.

سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) در مجموع ۱۷.۴۴ میلیارد مترمکعب آب از سدها خارج شده است.

این خروجی آب از سدها علاوه بر تأمین آب موردنیاز کشور بوده برای مدیریت بهتر سیلاب‌ها انجام شده است.

میزان پرشدگی سدها از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) که تا ۸ اردیبهشت‌ماه ۶۴ درصد بود با رشد یک‌درصدی به ۶۵ درصد رسید.

کد خبر 849453 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سد سازی آب و هوا - ایران باران سد

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • بارش‌های اخیر پرشدگی سدهای کشور را چند درصد افزایش داد؟
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی