Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیمیان گفت: حضور حداکثری مردم با هر گرایش و جناحی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضامن امنیت و اقتدار کشور است و موج‌آفرینی برای تحقق این مهم باید در اولویت برنامه دلسوزان نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «زهرا ابراهیمیان» امروز (29 بهمن) در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران بندپی بابل بیان کرد: زمانی که اولویت نیروهای انقلابی، شرکت اکثریت مردم در انتخابات باشد و تبلیغات خود را چه در شهرها و چه در رسانه‌ها و فضای مجازی بر همین اصل متمرکز سازند، در گام بعدی می‌توان آن‌ها را به‌سوی انتخاب آگاهانه سوق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران بندپی بابل افزود: جریان‌های انقلابی باید رعایت تقوای سیاسی را در معرفی کاندیدای موردنظرشان، در نشست‌ها و سخنرانی‌های خود و هم در ستادهای انتخاباتی سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی تصریح کرد: البته مردم باید آزادانه و آگاهانه با شناخت کامل، بر اساس شاخص‌های که رهبر معظم انقلاب ارائه می‌دهند، به‌منظور تشکیل «مجلس قوی» به کاندیدای موردنظر خودرأی دهند.

 

ابراهیمیان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه مردم‌سالاری دینی است و در سرنوشت داخلی و خارجی کشور مؤثر است.

 

وی خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور و انقلاب درگرو انتخابات است؛ و احساس مسئولیت نسبت به این امر در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات مجلس مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«سید امیر موسوی جبیلی» از حوزه انتخابیه آبادان به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

موسوی جبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مهمترین و بالاترین موضوع در نگاه اول معیشت مردم و اوضاع اقتصادی است و با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله) باید جهش اقتصاد را با مشارکت مردم انجام داد و گره زد؛ لذا تلاش برای توسعه سفره مردم و دفاع از حقوق عامه مردم اولویت‌های بنده است.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

وی در پاسخ به این سوال که «اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟» گفت: با توجه به منفعت عامه شئون شهر و مرزی بودن حوزه انتخابیه، به نظر می‌رسد حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مورد نیاز است.

موسوی جبیلی اظهار کرد: از چالش‌های مهم استان خوزستان نبود زیرساخت مناسب و متناسب با جمعیت و تنوع فرهنگی استان است.

وی تصریح کرد: زیر ساخت و توسعه‌های عمرانی، راهکار استفاده از ابزارهای نظارتی، تصویب و یا تعدیل قوانینی که باعث ایجاد عمران می‌شود، تحلیل درست بودجه که با وجود پتانسیل‌های عظیم اقتصادی باعث مشکلاتی همچون نرخ بالای بیکاری، کم آبی، تخریب محیط زیست، مشکلات کشاورزی و معضل بزرگ شبکه فاضلاب استان از مهمترین چالش‌های خوزستان به شمار می‌روند.

کد خبر 6089214

دیگر خبرها

  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • چرا حضور مجدد انسان در ماه سخت است؟
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس