Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی از امضای تفاهم نامه همکاری حوزه و کمیته امداد خبر داد و گفت: این اقدام برای بهره مندی از ظرفیت مبلغان در ترویج فرهنگ دینی قرآنی بین مددجویان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از امضای تفاهم نامه همکاری حوزه های خواهران و برادران با کمیته امداد استان خبر داد و بیان داشت: این مهم نقش بسزایی برای تقویت برنامه های تبلیغی مبلغان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست حوزه علمیه لرستان، با اشاره به اهمیت تبلیغ و حضور مبلغان در جامعه افزود: مبلغان می توانند در ارتقای برنامه های نهادهای حمایتی ایفای نقش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: توسعه برنامه های مراکز نیکوکاری در حوزه های علمیه از دیگر اهداف امضای تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه و کمیته امداد است.

 

وی در ادامه یادآور شد: امید است در سایه این همکاری بتوان اقدامات مؤثری در ترویج و تبیین فرهنگ نیکوکاری و تقویت برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام داد.

 

سرپرست حوزه علمیه لرستان بیان داشت: در ایه این همکاری می توان نقش مبلغان را در جذب خیران و کمک به مددجویان پر رنگ کرد.

 

وی با اشاره به انجام فعالیت تبلیغی مبلغان در جمع مددجویان اظهار داشت: ارائه مشاوره های دینی و فرهنگی از اقدامات مؤثر مبلغان در سایه این همکاری است.

 

حجت الاسلام موسوی از راه اندازی مراکز نیکوکاری در حوزه های علمیه خبر داد و گفت: این اقدام در گسترش، تبیین و تقویت فرهنگ دینی قرآنی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مؤثر است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری رسا

 

 

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره حوزه علمیه لرستان امضای تفاهم نامه همکاری حوزه کمیته امداد حجت الاسلام حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • فن‌بازار تخصصی معدن افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان