Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی اصغر مونسان در مراسم تجلیل از میراث بانان برگزیده ضمن قدردانی از عملکرد خوب فرماندهی و کارکنان یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور، گفت: حفاظت از اموال ملت و مردم کار با ارزشی است؛ اموال ملی هویت یک کشور و تاریخ محسوب می‌شود، هویت چیزی نیست که بتوان آن را ایجاد کرد بلکه برگرفته از تاریخ یک ملت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور تصریح کرد: علیرغم کمبود نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات، خوشبختانه با فرماندهی هوشمندانه سردار "رحمت الهی" فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تلاش شبانه روزی سایر فرماندهان یگان‌های حفاظت در سراسر کشور شاهد موفقیت‌های چشمگیر در عرصه حفاظت از اموال ملی و مردمی هستیم و این مأموریت به نحو احسن انجام شده است.

کد خبر 4856355

منبع: مهر

کلیدواژه: علي اصغر مونسان ناجا میراث فرهنگی شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی شهر تهران کمیته امداد امام خمینی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور انقلاب اسلامی ایران میراث فرهنگی یگان حفاظت اموال ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرمانده یگان حفاظت مترو تهران گفت:سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند.

سرهنگ لک افزود: ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی گفت: با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

او افزود: پس از اخذ دستور قضایی سارقان برای ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود