Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@10:12:13 GMT

برتري شرکت دانش‌بنيان دانشگاه شريف

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۳۴۶

برتري شرکت دانش‌بنيان دانشگاه شريف

خبرگزاری آریا- شرکت بیت‌بان مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، موفق به کسب رتبه برتر در سی و سومین دوره جشنواره بین المللی خوارزمی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در مراسم تقدیر از برگزیدگان در سی و سومین دوره از جشنواره بین‌المللی خوارزمی که دیروز با حضور رییس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از شرکت بیت‌بان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم هیأت داوران جشنواره پس از سه ماه ارزیابی طرح‌های داخلی و خارجی ارسال شده به دبیرخانه در هر یک از حوزه‌های پژوهش‌های کاربردی، بنیادی و توسعه‌ای سه تیم را بعنوان تیم برتر برگزیدند.
شرکت بیت‌بان با ارائه طرح «پلتفرم جامع تحلیل بدافزار» موفق به کسب رتبه دوم در بخش پژوهش‌های کاربردی در این جشنواره شد.
گفتنی‌است؛ فعالیت اصلی شرکت بیت‌بان، تولید محصول، ارائه خدمات و آموزش در جهت پیشگیری، محافظت، شناسایی و رسیدگی به حادثه در حوزه تحلیل بدافزار است.
این شرکت به عنوان نخستین کسب و کار نوپا (استارتاپ) دانش‌بنیان در حوزه تحلیل و کشف بدافزار از سال 1395 توسط جمعی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف شروع به فعالیت کرده است و با بهره‌گیری از نیرو‌های متخصص و اندیشه‌های نوین با هدف کمک به نظام جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت و توسعه در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات و ارتباطات (افتا) اقدام به تولید محصولات، محتوا و ارائه خدمات نوآورانه کرده است.
شرکت بیت‌بان با ارائه سامانه‌های تحت عنوان پلتفرم جامع تحلیل بدافزار، رویکردی نوین در حوزه پیشگیری و شناسایی حملات سایبری ارائه کرده است. این پلتفرم با بکارگیری رویکرد‌های متفاوت اقدام به شناسایی و تحلیل تهدید‌های سایبری می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برتری شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف تحلیل بدافزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف