Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

خبرگزاری فارس: اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات ایران به همت بسیج اساتید در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در این مراسم گفت: بسیج اساتید باید به سمت دادن خروجی و لایحه از مسیر دولت و مجلس برای بررسی سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از بسیج اساتید تهران برای برگزاری این رویداد انتخاباتی تاکید کرد: انشالله که همه با نیت خالص وارد عرصه شده باشیم، راه را پر قدرت ادامه دهیم و پاسدار خون شهیدان خصوصاً شهید سردار سپهبد سلیمانی باشیم.

رستمی تصریح کرد: نمی‌شود در تصمیمات انسانی خطا و اشتباه را نادیده گرفت، در انتخابات هم به همین صورت است و باید اشتباهات در انتخابات به حداقلی ترین صورت ممکن برسد.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در یکی از دیدارهایی که  با مقام معظم رهبری داشتیم ، یکی از دانشجویان در مورد نظام پارلمانی و مجلس مباحثی را مطرح کرد و در نهایت گفت که خود حضرت آقا باید وارد شوند، حضرت آقا گفتند باید در مجامع علمی این امر مهم بررسی شود ایرادات و اشکالات و راهکارها داده شود و بعد در معرض تصمیم‌ گیرندگان و فرآیندهای تصمیم‌گیری نظام قرار گیرند.

وی افزود: دانشگاه‌های ما بازیچه جریانات سیاسی و احزاب شده‌اند، در بیانیه ها، مصاحبه ها و بازخوردهایی که در اتفاقات توسط دانشجویان و بعضی از اساتید در دانشگاه ها صورت می‌گیرد شایان این امر است که جریانات سیاسی و احزاب دانشگاه‌ها را و ساحت علمی را بازیچه خود قرار داده‌اند.

رستمی تاکید کرد: سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری برای انتخابات چند سال پیش به مجلس ابلاغ شد ولی توسط مجلس این کار صورت نگرفت.

 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: برخی در هر دوره نزدیک انتخابات یادآور انتخابات می‌شوند و بعد از آن مسئله انتخابات را فراموش می کنند.

* تقدیر از صاحبان آثار برگزیده

در اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران ۱۰ اثر برگزیده از ۲۵۰ اثر برگزیده استان ها با ارائه شرکت کنندگان و حضور داوران مورد بررسی قرار گرفت و داوری شدند.

در این مراسم اساتید فرهیخته کشوری، مسئولان کشوری و لشکری، مسئولین بسیج اساتید کشور، دانشجویان ، فرهیختگان و... حضور داشتند.

در پایان مراسم و اتمام داوری آثار، جوایزی به برگزیدگان اختتامیه اهدا شد.

داوران اختتامیه اولین رویداد استارتاپی انتخابات در ایران، جلال درخشه عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، زاهد غفاری عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد، محمدباقر خرمشاد عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و محمد شفیعی فر عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بودند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رستمی انتخابات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد

مصاحبه خبرنگار ایسکانیوز استانی با حسن محمدی عضو هیئت علمی معارف اسلامی دانشگاه آزاد ارومیه در سالروز گرامیداشت شهید مرتضی مطهری و روز معلم.

حسن محمدی دارای مدرک دکترای تاریخ اسلام و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ارومیه از سال ۱۳۹۴ تا کنون و مدیر گروه معارف اسلامی از تاثیرات یک استاد در جامعه اینگونه سخن گفت: یک استاد موفق باید بتواند در دانشجوی خود و در جامعه تاثیر مثبتی ایجاد کند و ما این تاثیر مثبت را عملا در جامعه بتوانیم مشاهده کنیم، هم در اخلاق و هم در رفتار دانشجو تغییر ایجاد کند. به نظر من استاد در جامعه باید الگو باشد و دیگران از او سرمشق بگیرند و اگر این جایگاه را داشته باشد آن جامعه میتواند به جامعه ای موفق تبدیل شود که استاد در آن در جایگاه واقعی خود قرار گرفته.


وی درباره معیار های یک استاد خوب گفت: یکی از معیارهای یک استاد خوب در وهله اول اخلاق اوست و تا زمانی که استاد ما یک استاد اخلاق مدار نباشد و مهربانی و عطوفت را در درس خود نگنجاند تاثیری بر دانشجو نخواهد گذاشت، پس اولین معیار برای یک استاد از نظر بنده اخلاق استاد و منش و روش برخورد وی است و دومین معیار استاد علم اوست که باید دارای علم به روز نافع و موثر برای دانشجویان باشد، ینی علمی به دانشجویان ارائه دهد که به درد زندگی امروزی آن ها بخورد و بتوانند مشکلی از مشکلات آنها را حل بکنند و این ها اساسی ترین معیار ها برای یک استاد است.

وی درباره انتظاراتش از دانشگاه گفت: در اخر من درخواستم از دانشگاه ازاد جایگاه استاد هست هم از نظر اجتماعی هم از نظر اقتصادی و اینکه نظم و انظباط در دانشگاه حاکم باشد و هر چیزی سر جای خودش باشد.


محمدی در پایان گفت: ما اساتید انتظار خیلی زیادی از دانشجویان نداریم، اینکه دانشجویان ما ارزش و جایگاه استاد را حفظ کنند، هم در برخورد و اخلاق و منش و هم اینکه علمی که از استاد می‌آموزند را بتوانند در زندگی خود به کار بگیرند و موفق شوند انتظارات ما براورده می‌شود و من احساس میکنم که مقام و جایگاه یک معلم نسبت به زمان های گذشته پایین‌تر آمده و همینکه انتظار داریم جامعه ارزش و جایگاه استاد و معلم را حفظ کند و معلمین در بالاترین درجه جامعه قرار بگیرند.

خبرنگار : ثنا عسگری انتهای خبر/ کد خبر: 1229142

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • تاثیر اساتید در جامعه باید مثبت و مشهود باشد
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است