Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان ایلام‌گفت:انتخاب کاندید «صالح و مقبول‌» شرط تحقق مجلس کارآمد است و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان ایلام با لحاظ نمودن این ویژگی افراد مورد حمایت را انتخاب کرده است. ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ نشست خبری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ایلام صبح امروز به میزبانی خبرگزاری تسنیم در ایلام برگزار شد در این نشست «رحمت‌الله بادفر» اظهار داشت: انتخاب کاندید «صالح و مقبول‌» شرط تحقق مجلس کارآمد است و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان ایلام با لحاظ نمودن این ویژگی افراد موردحمایت را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف معرفی شدکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان مرکزی: مجلس یازدهم باید برای بهبود وضعیت معیشتی برنامه داشته باشدکاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بناب: برخی نمایندگان مجلس دهم منافع دولت را به منافع مردم ترجیح دادند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان ایلام گفت: مجموعه‌ای از دوستان دلسوزان انقلاب و همه‌ی کسانی که مبانی اسلامی را قبول دارند، دوستدار انقلاب هستند به‌دوراز گرایش‌ها سیاسی و به جهت زمینه‌سازی تحقق مجلسی پویا، بانشاط و کارآمد با تشکُلی به‌عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان ایلام شکل داده تا بتوانند کاندید «صالح و مقبول‌» را برای مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه ایلام و دهلران را به مردم معرفی کنند.

وی گفت: برای انتخاب گزینه‌های مقبول صالح در ابتدا نظرسنجی‌هایی قبل از فعال شدن تبلیغات انتخاباتی انجام و سپس با فعال شدن گزینه‌های و تبلیغات انتخاباتی دومین نظرسنجی انجام و سپس با پایش و تحلیل نظرسنجی‌ها در میان تمام کاندیدای حوزه انتخابیه ایلام و دهلران شورای ائتلاف به 5 گزینه به توافق که گزینه‌های موردتوافق به مردم معرفی‌شده‌اند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ایلام در ادامه افزود: شورای ائتلاف  استان ایلام مجموعه‌ای وزین از ریش‌سفیدان و مدیران شاغل حال و گذشته، طلاب و هیئت‌ها مذهبی و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی با نگاه ملی و جهانی  انتخاب افراد را مدنظر داشته‌اند.

وی نگاه شورای ائتلاف را به ویژگی‌های نماینده اصلح در فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: قوی و کارآمدی برای مدیریت اجرایی کشور، تفکر معقول و شجاعت در عمل، دارای همت جهادی، حاضر در بین مردم و دانای نیاز‌های جامعه، بصیر، هوشمند، دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی و پایبند به اقتصاد مقاومتی و عدم نگاه به بیرون مرز‌ها در انتخاب کاندیدای اعلامی مدنظر بوده است.

باد‌فر تصریح کرد: این 5کاندیدای مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان ایلام  طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به تبلیغ و معرفی خود می‌پردازند و تا کنون نیز با استقبال بالایی از سوی مردم روبرو بوده‌اند.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخاب کاندید حوزه انتخابیه صالح و مقبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود