Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات روز نخست رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن نخست سی و امین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (سه شنبه) در شهر دهلی نو هند برگزار شد که در پایان پویا ناصرپور و امین میرزازاده در اوزان 55 و 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و پژمان پشتام و میثم دلخانی نیز به ترتیب در اوزان 77 و 63 کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دونگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه 8 بر 7 آروجان حالاکورکی از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ناصر پور در دیدار پایانی با نتیجه 8 بر صفر از سد جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. دلخانی در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر یرنور فیتداخمتوف از کشور قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه 3 بر یک از سد بهزاد عمراف از ازبکستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با رنات الیاز اولو از قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز و به دیدار فینال راه یافت. پشتام در دیدار فینال در مصاف با تمرلان شادوکایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان با نتیجه 10 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.


در وزن 87 کیلوگرم بهروز هدایت پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 6 از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 7 بر صفر از آزات سالیندینوف از کشور قرقیزستان جلو بود به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به کشتی ادامه نداد و مغلوب شد. هدایت با توجه به مصدومیت پیش آمده در دیدار رده بندی نیز حاضر نشد.


در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک دیدار نزدیک با نتیجه 3 بر 3 مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک آرتا سونودا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار فینال با نتیجه 9 بر صفر مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمانی آسیا مدال طلا کشتی کره جنوبی مرحله نیمه نهایی راه یافت مدال طلا دست یافت پس از استراحت در دور ازبکستان گذشت دارنده مدال برنز نتیجه 9 بر صفر قهرمانی آسیا دیدار فینال نقره و برنز دور دوم دور اول برنز جهان مدال نقره مغلوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.


در پایان این رقابت‌ها مازندران با ۱۵۴ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های خوزستان با ۱۱۹ امتیاز و لرستان با ۹۳ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج اوزان مختلف:
۳۵ کیلوگرم: ۱- علی اصغر صبوری نژاد (کهگیلویه و بویراحمد) ۲- سجاد محمدی (اروند) ۳- مهدی چاره اندیش (خوزستان) و مهدی شکری (توابع تهران))
۳۸ کیلوگرم: ۱- محمد پورابراهیمی (کهگیلویه و بویراحمد) ۲- علی چیت گران (مازندران) ۳- میررپوریا عزیزی (اردبیل) و علی اسماعیلی (سهمیه خوزستان)
۴۱ کیلوگرم: ۱- محمدامین آذرپیرا (کرمان) ۲- علی فتحیان (لرستان) ۳- ابوالفضل چیت گران (مازندران ۹ و محمدامین خشنودفر (سهمیه خوزستان)
۴۴ کیلوگرم: ۱- بنیامین رستگار (فارس) ۲- مهدی قلندی (مازندران) ۳- مبین زراعتی (اصفهان) و امیررضا حنفی (البرز)
۴۸ کیلوگرم: ۱- امیر کاظمی (خوزستان) ۲- یاسین دهستانی (مازندران) ۳- محمدمهدی رجانی (لرستان) و امیرمهدی حاجی وند (سهمیه خوزستان) ۵- امیرعباس اخوان (مازندران) و عرشیا موسوی (اردبیل)
۵۲ کیلوگرم: ۱- امیرعلی مجازی (کرمان) ۲- امیررضا طهاسب پور (مازندران) ۳- علیرضا حیدری (خوزستان) و امیرسام جعفری راد (مازندران)
۵۷ کیلوگرم: ۱- ابوالفضل ظهیری (اصفهان) ۲- آرمین قولی گله (خوزستان) ۳- محمدرضا مهدوی (تهران ب) و رضا جلیلی (لرستان)
۶۲ کیلوگرم: ۱- مهدی غلامیان (فارس) ۲- کورش عبدولی (اروند) ۳- آرمین قاسمی (کهگیلویه و بویراحمد) و محمدامین رحیمی (لرستان)
۶۸ کیلوگرم: ۱- سید اسماعیل نبوی (مازندران) ۲- علی احمد شمشیری (توابع تهران) ۳- اهورا نوروزی (فارس) و محمدجواد عبدولی (سهمیه خوزستان) ۵- علی رضا سلطانی (تهران) و امیرعلی امیرپور (سهمیه مازندران)
۷۵ کیلوگرم: ۱- امیرحسین علوانی (سهمیه خوزستان) ۲- نوید سعیدیان (خوزستان) ۳- ابوالفضل صحت (اصفهان) و امیررضا مهری (مازندران)
۸۵ کیلوگرم: ۱- امیرحسین بختیارنژاد (البرز) ۲- ایمان قمی (سهمیه مازندران) ۳- عرشیا زنگنه (تهران) و امیرمحمد جاوری (سهمیه خوزستان)
۱۰۰ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی دروگر (گلستان) ۲- مهدی کاظمی (لرستان) ۳- علی اکبر آکو (مازندران) و ایلیا خردمند (کهگیلویه و بویراحمد)

رده بندی تیمی: ۱- مازندران ۱۵۴ امتیاز ۲- خوزستان ۱۱۹ امتیاز ۳- لرستان ۹۳ امتیاز ۴- اصفهان ۸۳ امتیاز ۵- فارس ۸۱ امتیاز ۶- کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ امتیاز ۷- البرز ۶۴ امتیاز ۸- کرمان ۶۰ امتیاز ۹- اروند ۵۰ امتیاز ۱۰- توابع تهران ۴۵ امتیاز ۱۰- تهران ۴۵ امتیاز

دیگر خبرها

  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد