Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@15:07:22 GMT

دو طلا، یک نقره و یک برنز برای ایرانی‌ها در روز اول

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۶۸۱

دو طلا، یک نقره و یک برنز برای ایرانی‌ها در روز اول

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن نخست سی و امین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز سه شنبه در شهر دهلی نو هند برگزار شد که در پایان پویا ناصرپور و امین میرزازاده در اوزان ۵۵ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و پژمان پشتام و میثم دلخانی نیز به ترتیب در اوزان ۷۷ و ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

* در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دونگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۸ بر ۷ آروجان حالاکورکی از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ناصر پور در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر صفر از سد جسوربک اورتیبکوف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

* در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. دلخانی در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر یرنور فیتداخمتوف از کشور قزاقستان را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

* در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد بهزاد عمراف از ازبکستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله در مصاف با رنات الیاز اولو از قرقیزستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز و به دیدار فینال راه یافت. پشتام در دیدار فینال در مصاف با تمرلان شادوکایف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

* در وزن ۸۷ کیلوگرم بهروز هدایت پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه ۷ بر صفر از آزات سالیندینوف از کشور قرقیزستان جلو بود به دلیل مصدومیت از ناحیه پا به کشتی ادامه نداد و مغلوب شد. هدایت با توجه به مصدومیت پیش آمده در دیدار رده بندی نیز حاضر نشد.

* در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر یک آرتا سونودا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار فینال با نتیجه ۹ بر صفر مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در پایان مسابقات روز نخست تیم ایران با ۸۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با ۸۰ و ۷۳ امتیاز دوم و سوم هستند.

کد خبر 4856393

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا دراگان اسکوچیچ لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال دربی کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال والیبال الاهلی عربستان کشتی آزاد مرحله نیمه نهایی راه یافت مدال طلا دست یافت پس از استراحت در دور ازبکستان گذشت نتیجه ۹ بر صفر دارنده مدال برنز دیدار فینال نقره و برنز دور دوم دور اول برنز جهان مدال نقره مغلوب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز