Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس بیرامی عصر سه شنبه در این آیین با بیان اینکه تحقق این مهم یکی از خواسته‌های بحق مسئولان و اهالی ساکن در روستاهای مسیر چوار-امامزاده حاج بختیار و از مطالبات مستمر رسانه‌ها بود، اظهار کرد: برای راه اندازی این سایت بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با بهره برداری از این سایت، روستاهای مستقر در مسیر اعم از چغاکبود، بان امرود، پلکانه، چشمه سرخ، تازه آباد، پلک لک، پلک گردل و…؛ از ارتباط تلفن همراه بهره مند شده‌اند، افزود: در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک با تهیه و نصب تجهیزات نسل جدید در این سایت و سایت حاج بختیار، اینترنت آنها را نیز به ۴G و بالاتر ارتقاء دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام از همراهی و تعامل اهالی روستای بان امرود به خاطر همکاری همه جانبه و به ویژه اهدای زمین، تقدیر و تصریح کرد: امیدواریم مردم منطقه در حفظ و حراست از این امکانات و تجهیزات، نهایت همکاری و تلاش را داشته باشند.

کد خبر 4856395

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مخابرات ایلام انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین انقلاب اسلامی ایران گرگان بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر

مردم روستای کالدشت بالا از توابع شهرستان دماوند استان تهران مدتهاست از کمبود امکانات رفاهی رنجیده خاطر هستند. جوی آب در این منطقه لایروبی و پاکسازی انجام نمی‌شود و اینکه برخی از مناطق این روستا فاقد جوی آب است همچنین روکش آسفالت فرسوده‌ای دارد. این مشکلات موجب گشت تا اهالی علت را جویا شوند و در پاسخ نبود بودجه کافی دریافت کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نابودی طبیعت اهالی روستای چنار رودخان را رنجیده خاطر کرد + فیلم و تصاویر
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان