Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@21:49:51 GMT

ابقاء عباس‌زاده در ریاست بوکس قم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۷۷۸۴

ابقاء عباس‌زاده در ریاست بوکس قم

مجمع انتخابات هیأت بوکس استان قم در حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان قم بار دیگر مجید عباس‌زاده را برای ریاست چهار سال آینده این هیأت ورزشی انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهار سال پیش بود که مجید عباس‌زاده با رای اعتماد اعضای مجمع انتخابات هیأت بوکس استان قم برای ریاست چهار ساله این هیأت ورزشی بین سال‌های 1394 تا 1398 انتخاب شد، مجمعی که امروز با کمی تغییرات نسبت به چهار سال قبل بار دیگر تصمیم به تکرار انتخاب خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید عباس‌زاده که یکی از چهره‌های برجسته بوکس قم در عرصه داوری این رشته است و داور بوکس ایران در چندین تورنمنت معتبر برون‌مرزی بوده، در چهار سال ریاست خود در این هیأت ورزشی مدیریت موفقی در بهره‌گیری از منابع و امکانات موجود برای تقویت و ارتقاء جایگاه بوکس قم داشت.

سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، معرفی نخبه‌ها و استعدادهای بوکس قم به تیم‌های ملی و توسعه این رشته ورزشی در قم، گام‌های موثر در بخش‌های آموزشی داوری و مربیگری، اعزام‌های متنوع به رقابت‌های مهم و حضور بوکس قم در بین هیات‌های برتر کشور از جمله گام‌های موثر در دوره ریاست چهار سال قبل عباس‌زاده است.

بعد از پایان دوره چهار ساله ریاست عباس‌زاده در این هیأت ورزشی، ثبت‌نام از کاندیداها برای برگزاری مجمع انتخابات توسط امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قم انجام شد و سرانجام امروز سه‌شنبه 29 بهمن ماه مجمع انتخابات با حضور مسوولان فدراسیون بوکس و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مجمع که نماینده داوران، مربیان، ورزشکاران، قهرمانان، آموزش و پرورش و ... اجازه رای داشتند، مجید عباس‌زاده با کسب ۱۳ رای از مجموع 14 رای اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان قم، تا سال 1402 ریاست این هیات ورزشی را برای چهار سال پذیرفت تا بوکس قم با حضور وی به روند پیشرفت‌های چند سال اخیر خود ادامه دهد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بوكس تيم ملي کل ورزش و جوانان هیأت ورزشی ریاست چهار سال مجید عباس زاده مجمع انتخابات بوکس استان قم بوکس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس نوجوانان قهرمانی کشور اظهار کرد: از نظر فنی سطح مسابقات بالا بود و نفرات برتر جهت مسابقات قهرمان آسیا به اردو تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: استعدادهای خوبی را در این مسابقات شناسایی کردیم که قطعا آینده بوکس را خواهند ساخت.

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان کشور با اشاره به میزبانی ملایر گفت: هیچ نقطه ضعف و کم و کاستی در این چند روزه من ندیدم و ملایر نمره قابل قبولی گرفت.

احدی خاطرنشان کرد: از تمام مدیران استان همدان و شهرستان ملایر برای فراهم کردن بهترین امکانات سپاسگذار هستیم.

وی با بیان اینکه تحول خوبی در رده‌های پایه بوکس ایجاد شده است، بیان کرد: ما در رده‌های پایه پشتوانه‌های خوبی داریم که نویدبخش روزهای خوب برای بوکس کشور است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور عنوان کرد: امیدواریم با نگاه مقام عالی وزارت ورزش و کمیته المپیک در تزریق منابع مالی شاهد توسعه روزافزون بوکس باشیم.

کد خبر 6092627

دیگر خبرها

  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد