Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:29:11 GMT

سپاه نینوا گلستان به کمک واحدهای صنعتی می‌شتابد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۰۶۵

سپاه نینوا گلستان به کمک واحدهای صنعتی می‌شتابد

جمعی از فعالان صنعتی استان گلستان امروز در دیدار با سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان آخرین مشکلات واحدهای تولیدی خود را به منظور پیگیری راهکارها بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از بسیج، سردار حسین معروفی در دیدار با جمعی از فعالان صنعتی استان گلستان به منظور بررسی آخرین مشکلات واحدهای تولیدی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه این است که بگردیم و ببینیم ما چه کمکی می‌توانیم برای حل مشکلات شما انجام دهیم تا چرخه تولید واحد صنعتی که فعالیتش دچار خلل شده را مجددا احیا کنید و به رونق تولید منجر شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه بخشی از مشکلاتی که شما عزیزان فرمودید ناشی از نگاه برخی افراد است و تا بعضی متولیان این نگاه را دارند تغییرات صحیحی ایجاد نخواهد شد.

فعالیت واحدهای صنعتی موجب رونق تولید می‌شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان داشت: اینکه مسوول سازمان بسیج مهندسین ما گزارش می‌دهد فلان مجموعه تولیدی صنعتی ورشکست شد و شمار زیادی کارگر بیکار شدند بنده را به شدت متاثر می‌کند.

وی گفت: ما نیازمندترین افراد به کارگران هستیم چراکه فعالیت‌های آنها پیچ و مهره یک واحد صنعتی ما را می‌چرخاند و چرخ اقتصاد ما را به حرکت در می‌آورد.

معروفی خاطرنشان کرد: اگر کسی مردم و انقلابش را دوست داشته باشد باید تمام سعی خود را به کار ببرد مشکلات امثال شما حل شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: برخی از مشکلاتی که شما مطرح کردید مربوط به مسائل حقوقی است که و ما از طریق معاونت حقوقی خود برای رفع این مشکلات کمک خواهیم کرد.

معروفی گفت: همینجا به متولیان امور بسیج مهندسی استان می‌گویم نگاه شما برای کمک به حل این مشکلات باید براساس نگاهی اعتقادی باشد چراکه ما خدمت و نوکری مردم را براساس بندگی خداوند متعال سرلوحه کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/2307/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان سپاه نینوا استان گلستان سردار حسین معروفی سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته