Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از افزایش شمار مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس آزادراه پیامبر اعظم (ص) به ۲۰ نفر و جان باختن یک نفر خبر داد.

 وحید شادی نیا در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر اظهار کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در ۱۴۰ کیلومتری "تبریز-زنجان" یک نفر فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از اعزام اتوبوس آمبولانس تبریز برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی خبر داد و گفت:  تعدادی از مصدومان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود و تعدادی نیز به مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی حوادث مصدومان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه واژگونی اتوبوس ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در موته قبل از سه راهی لایبید گزارش شده است، تصریح کرد: ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و ۲ کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت ۱۱ نفر شامل ۹ مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان‌های امام حسین گلپایگان و حضرت محمد میمه منتقل شدند.

کد خبر 6087206

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت