Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@05:21:23 GMT

وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۰۹۳

وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌دارد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه در جلسه گزارش سیلاب خوزستان که امروز ۲۹ بهمن‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: همیشه از مسوولان خواسته ام در حوادث سخت به شکلی رفتار کنند که مردم باور کنند، مسوولان در روزهای سختی پشتیبان آن ها هستند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان جزیی از خانواده نفت هستند، افزود: همه بدانند که وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد اما همیشه همه حملات متوجه وزارت نفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دارایی وزارت نفت ۱۴.۵ درصد درآمد صادراتی نفت است که تقریبا به عدد بسیار کمی رسیده است.

وزیر نفت با اشاره به کمک وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل زده خوزستان، تصریح کرد: بسیاری از پروژه های تولید را تعطیل کردیم زیرا پول نداریم که خرج کنیم. همچنین بسیاری از پروژه های جنبی را خیلی وقت است که تعطیل کرده ایم اما برای سیل چاره ای جزء کمک کردن به مردم نبود.

زنگنه با بیان اینکه سال ها است برنامه هایی در بحث کمک های اجتماعی و بهبود روابط اجتماعی توسط وزارت نفت در حال اجرا شدن است، عنوان کرد: آموزش و بهداشت اولویت اصلی وزارت نفت برای کمک است. در این زمینه اگر بخواهیم نگاه قشری داشته باشیم، زنان و کودکان در اولویت هستند. این کمک ها باید مستمر باشد تا در سال های زیادی شاهد آثار مفید این کمک ها باشیم.

وی ادامه داد: برای سوسنگرد یک مرکز فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در کلاس بین المللی برای آموزش پرسنل فنی ایجاد خواهد شد. با پیگیری های انجام گرفته امیدواریم این کار از سال آینده آغاز شود. مانند این مرکز در جاسک و عسلویه نیز احداث خواهد شد.

وزیر نفت با بیان اینکه اکنون در دنیا و ایران دیگر گرفتن مدرک ارزش ندارد، گفت: مدرک اهمیت ندارد و کارایی و توانمندی افراد دارای اهمیت است.

زنگنه با اشاره به مشکلاتی که بخاطر آتش سوزی های پتروشیمی در خوزستان رخ می دهد، گفت: پایه و اساس مرکز آموزش آتش نشانی نفت کشور در مناطق نفتخیز است‌ و در این زمینه اقدامات خوب دیگری را پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در بحران ها، فرمانده ای است که حرفه او فرماندهی باشد. اینکه وزیر هستم‌ دلیل بر آن نیست که بتوانم فرماندهی بحران را انجام دهم. فرمانده بحران، حرفه است و با جایگاه فرد مشخص نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سیل خوزستان بیژن زنگنه وزير نفت استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل

نویسنده اهل‌سنت گفت: ایران نشان داد که فناوری نظامی فوق‌العاده‌ای دارد؛ بالاتر از قدرت نظامی، شجاعت فوق‌العاده‌ ایران بود و این چیزی است که مخصوص مردم ایران است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شیخ عمران حسین، محقق و نویسنده اهل‌سنت گفت: ایران نشان داد که فناوری نظامی فوق‌العاده‌ای دارد؛ بالاتر از قدرت نظامی، شجاعت فوق‌العاده‌ ایران بود و این چیزی است که مخصوص مردم ایران است؛ امروز ایران را به‌خاطر شجاعتی که از خود نشان داد ستایش می‌کنیم.

.

 

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی خوزستان به ۷۰ درصد رسید
  • تمجید فیلسوف اهل‌سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • فیلم| تمجید فیلسوف اهل سنت از سیلی ایران به اسرائیل
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر