Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهرستان‌هایی مثل پلدختر و رومشکان میان طرفداران کاندیداهای انتخابات تنش داشته ایم، اظهار داشت: افراد دخیل در این درگیری‌ها را هم دستگیر کردیم و هم زندان داده ایم.

وی با بیان اینکه در پلدختر کسانی که سنگ اندازی و تیر اندازی کردند را دستگیر کرده ایم، تصریح کرد: تعدادی از افراد دخیل در درگیری پلدختر هم به خارج از استان متواری شده اند که در حال پیگیری برای دستگیری آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه فقط در یک شب تعداد قابل توجهی از افراد دخیل در درگیری پلدختر را دستگیر کردیم، افزود: دیروز نیز در جریان درگیری طرفداران کاندیداها در رومشکان ۱۷ نفر را دستگیر کرده ایم و در زندان هستند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه برای تأمین امنیت انتخابات در شهرستان‌های مذکور از تهران یگان ویژه آورده ایم و مستقر کرده ایم در پلدختر و رومشکان و کوهدشت، گفت: یگان ویژه لرستان به علاوه ۳۵۰ نفر نیروی کمکی دیگر نیز برای تأمین امنیت انتخابات فعال هستند.

وی با بیان اینکه اگر کسی نافرمانی مدنی کند و بخواهد امنیت انتخابات را برهم بزند برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: با کاندیداها نیز صحبت کرده ایم و خواسته ایم دو قطبی ایجاد نشود و طرفداران آنها اختلافات را دامن نزنند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه جلسه شورای تأمین را برگزار کرده ایم و مصوبات خوبی هم داشته است، افزود: اجازه بروز درگیری را نخواهیم داد.

سردار مهدیان‌نسب، خاطر نشان کرد: چندین نفر که در فضای مجازی مرتکب تخلف شده اند را دستگیر کرده ایم.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری عاملان درگیری های انتخاباتی پلدختر و رومشکان دستگیر کرده ایم پلدختر و رومشکان امنیت انتخابات افراد دخیل مهدیان نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر ۲۷ رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

کد خبر 849232 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه سلاح

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند