Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران  با تاکید بر اینکه قانون در نظام الهی فصل الخطاب است و در برگزاری انتخابات توجه به قانون انتخابات لازم است، افزود:  داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی باید طرفداران را مدیریت کنند و با پایبندی به قانون انتخابات مانع از لطمه به فضای شهرها و ایجاد ناامنی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شور انتخابات و مشارکت حداکثری در امر انتخابات لازم و برای نشاط انتخابات  و انتخاب افراد اصلح ضروری است اما نیروی انتظامی با هرگونه بی نظمی، نا فرمانی مدنی  وفضاسازی برای ایجاد ناامنی برای شهروندان و برگزاری انتخابات سالم برخورد می کند وی اظهار داشت: در این راستا ۱۷ نفر از عوامل ایجاد بی نظمی در روزهای گذشته در استان دستگیر شدند وتا پایان برگزاری انتخابات بازداشت خواهند بود.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: یک  هزار و ۴۸۹ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است از این تعداد ۸۹۴ شعبه ثابت  و ۵۹۵ شعبه سیار می باشد.

وی با بیان اینکه در  شعب ثابت سه تا پنج نفر و در شعب سیار ۲نفر نیرو برقراری نظم و امنیت را برعهده دارند،بیان کرد: از این مجموع  ۹۸۹ شعبه توسط نیروی انتظامی، ۵۰۰ شعبه سپاه حضرت ابوالفضل پوشش می هد و علاوه براین  هزار نفر نیرو هم سپاه به مجموعه نیروها اضافه کمک کرده است.

سردار مهدیان نسب عنوان با تاکید بر اینکه با افرادی که  بخواهند خرید و فروش رأی کنند و محل شعبه اخذ رأی را ناامن کنندبرخورد جدی می شود، افزود: تمام نیروهای راهور، راه، فوریت‌های پلیسی و کلانتری‌ها نیز  در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی اظهار داشت: درشهرستان‌هایی مثل پلدختر و رومشکان میان طرفداران کاندیداهای انتخابات تنش داشتیم و افراد دخیل در این درگیری‌ها دستگیر شدند.

وی بیان کرد: تعدادی از افراد دخیل در درگیری پلدختر هم به خارج از استان متواری شده اند که در حال پیگیری برای دستگیری آنها هستیم.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه برای تأمین امنیت انتخابات یگان ویژه در پلدختر و رومشکان و کوهدشتمستقر شده است، گفت: یگان ویژه لرستان به علاوه ۳۵۰ نفر نیروی کمکی دیگر نیز برای تأمین امنیت انتخابات فعال هستند.

سردار مهدیان‌نسب گفت: چندین نفر که در فضای مجازی مرتکب تخلف شده اند نیز دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: در ۱۰ ماهه سال جاری  ۲۸ هزار و ۷۶ فقره تصادف در استان رخ داده است که از این میزان ۷۳ درصد تصادفات درون شهری و ۲۷ درصد برون شهری بوده است.

وی بیان کرد: از این مجموع  ۱۳ درصد تصادفات فوتی، ۲۳ درصد تصادفات جرحی و ۷۴ درصد تصادفات خسارتی بوده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه لرستان ۱.۶ درصد جمعیت کشور را دارد و سهم لرستان از تصادفات کل کشور ۱.۰۴ درصد است، تصریح کرد: لرستان شریان حیاتی است و در عبور و مرور طرح‌های اربعین و راهیان نور و ترانزیت کالاها نقش مهمی دارد.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۳۶۰ فقره تصادف فوتی در استان داشته ایم که ۲.۹ درصد کل تصادفات فوتی کشور را شامل می‌شود، اظهار داشت: شش هزار و ۶۸۹ فقره تصادف نیز جرحی بوده است.

وی، ادامه داد: در سال جاری در مجموع تصادفات در استان ۱۲ درصد کاهش داشته اما در تصادفات فوتی ۱۳ درصد افزایش ثبت شده که عمده ترین دلیل  این افزایش آمار شدت بالای برخورد خودروها در جاده‌ها زیاد است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه لرستان جایگاه ۱۴ کشور را در حوزه تصادفات فوتی دارد، یادآور شد:در زمینه جان باختگان تصادفات لرستان جایگاه ۱۳ کشور  را دارد و  نرخ جان باختگان تصادفات لرستان تعداد ۲۵.۵ نفر در هر یکصد هزار نفر است که ۷.۲ درصد بیشتر از نرخ کشور است.

فرمانده انتظامی لرستان، یادآور شد: نرخ مجروحیت در تصادفات رانندگی لرستان ۵۲۸ نفر در هر یکصد هزار نفر است که از میانگین کشوری ۹۰ نفر بیشتر است.

ویبا بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار خودروی شوتی در استان متوقف شده است که از این تعداد ۵۲ درصد لرستانی بودند.

سردار مهدیان نسب افزود:۲۲۱ هزار و ۳۴ هزار تصادف خسارتی در استان صبت شده و از مجموع  کل تصادفات لرستان ۴۹ درصد سر صحنه،  ۵۱ درصد حین انتقال و بیمارستان بودند.

وی بیان کرد: ۱۸۰ نقطه حادثه خیز در لرستان وجود دارد که تاکنون  ۲۴ نقطه تا حدودی رفع نقص شدند.

سردار مهدیان نسب بیان کرد: از سال ۹۶ تاکنون لرستان در فعالیت های  فرهنگی دارای رتبه های نخست است و در سال جاری  در زمینه اجتماعی وفرهنگی چهار همایش پلیس و مسائل فرهنگی برگزار شده است.

وی اظهار داشت:در راستای ارایه مشاوره اجتماعی به هم استانیها مشاوران اجتماعی  در مرکز مشاوره ۲۵ کلانتری استفاده شدند و ۸۲ درصد پروانه های ارجاعی منجر به سازش شده است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی لرستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ستاد انتخابات کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی لرستان فرمانده انتظامی لرستان برگزاری انتخابات سردار مهدیان نسب تصادفات لرستان نیروی انتظامی درصد تصادفات تصادفات فوتی دستگیر شدند فقره تصادف سال جاری هزار نفر ۲ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سید کمال سادات در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است