Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-08@17:49:57 GMT

سناتور «کریس مورفی» دیدار با ظریف را تایید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۸۹۶۲

به گزارش مهر، «کریس مورفی» سناتور دموکرات آمریکا در پیامی توئیتری دیدار با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران را تأیید کرد.

این سناتور آمریکایی در این خصوص نوشت: در جریان سفرم به آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر خارجه ایران دیدار کردم.

وی با تکرار مواضع خصمانه مقامات آمریکایی در ادعایی مضحک مدعی شد: عدم گفتگو با دشمنان به ویژه در خاورمیانه پرتنش خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که روز گذشته برخی رسانه‌های آمریکایی از دیدار محرمانه محمدجواد ظریف با کریس مورفی سناتور دموکرات آمریکایی در حاشیه نشست امنیتی مونیخ خبر داده بودند.

رسانه فدرالیست دیروز در این باره اعلام کرده بود که یک منبع ناشناس مدعی دیدار وزیر خارجه ایران با یک سناتور آمریکایی در آلمان شده است.

در این ارتباط به نقل از یک هیأت فرانسوی در مونیخ ادعا شده بود که کریس مورفی سناتور دموکرات ایالت کنتیکت آمریکا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیداری محرمانه داشته است.

این در حالی است که همزمان یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود که وزارت خارجه هیچ اطلاعی درباره اینکه مورفی دیداری با مقامات ایرانی داشته است، ندارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزیر خارجه ایران سناتور دموکرات امنیتی مونیخ کریس مورفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه کشورمان با نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق دیدار و گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق با حضور در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در تهران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق، دیروز در راس هیئتی عالی رتبه از مقامات اقلیم کردستان، وارد تهران شده و با رییس جمهور کشورمان نیز دیدار کرده است.

امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار داردامیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی هشدار دادیم
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان