Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@10:32:44 GMT

آیین نکوداشت استاد مهدی گلشنی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۰۳۵

آیین نکوداشت استاد مهدی گلشنی برگزار می‌شود

آیین نکوداشت استاد مهدی گلشنی به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با پیام آیت الله العظمی سبحانی برگزار می‌شود.

«حمید امیرچقماقی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به برگزاری مراسم نکوداشت استاد مهدی گلشنی گفت: دکتر مهدی گلشنی استادتمام، استاد ممتاز و نمونه دانشگاه صنعتی شریف و پایه گذار گروه فلسفه علم این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اجرایی نکوداشت استاد مهدی گلشنی ادامه داد: ایشان برگزیدهٔ همایش چهره‌های ماندگار در عرصهٔ فیزیک و برندهٔ دو جایزهٔ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی تصریح کرد: مراسم نکوداشت استاد مهدی گلشنی با همکاری نهادهای علمی و فرهنگی کشور و با پیام آیت الله جعفر سبحانی برگزار می شود.

 

چقماقی تصریح کرد: همچنین آیت الله علی اکبر رشاد،‌ دکتر حمید تنکابنی،‌ دکتر رحیم شاهدی، دکتر غلامرضا اعوانی،‌ دکتر رضا امراللهی و دکتر علیرضا قائمی نیا سخنرانان این مراسم خواهند بود.

 

وی افزود: این آین نکوداشت یک محفل علمی است که با همکاری مشترک قطب فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با مشارکت موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، کانون اندیشه جوان، انجمن کلام اسلامی حوزه،‌ بنیاد علمی نخبگان، مرکز پژوهش های صدرا، مجمع عالی حکمت، دانشکده معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران و پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی نکوداشت استاد مهدی گلشنی از جامعه علمی کشور، علما فضلا، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان برای شرکت در این محفل علمی دعوت کرد و گفت: این مراسم بعد از ظهر (دوشنبه ۵ اسفند) از ساعت ۱۴ در تالار علامه جعفری(ره) سازمان مرکزی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دکتر مهدی گلشنی مهدی گلشنی نکوداشت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند

از ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تقدیر از اساتید شاگرد پرور تجلیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از ۸ استاد شاگردپروردانشگاه صنعتی امیرکبیر در «جشنواره شیخ مفید»، با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور تقدیر شد.


در این مراسم از، دکتر گئورک قره پتیان استاد دانشکده مهندسی برق، دکتر مهدی قطعی استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر پرویز پروین استاد دانشکده فیزیک و مهندسی انرژی، دکتر احمد نیک آبادی و دکتر مرتضی صاحب الزمانی استادان دانشکده مهندسی کامپیوتر، دکتر فاطمه زارع از دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر، دکتر امیر خرسندی استاد دانشکده مهندسی برق و دکتر مالک نادری استاد دانشکده مهندسی مواد و متالورژی تقدیر به عمل آمد.


این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند.


۲۰ هزار دانشجو از ۵۰ دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی در این نظرسنجی مشارکت داشتند و نهایتا اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کردند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز