Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : نیروی زمینی سپاه برای ایجاد امنیت در مرز‌های شرق، شمال غرب و غرب یک سری اقدامات گسترده از جمله استحکام مرزها، محرومیت زدایی و استفاده از نیرو‌های بومی برای تامین امنیت منطقه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی و حمایت از تروریست‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت : آمریکایی‌ها حمایت‌های گسترده و همه جانبه‌ای از تروریست‌های پژاک، کومله و دموکرات انجام می‌دهند.

او گفت: با وجود حمایت‌های همه جانبه آمریکایی‌ها از تروریست‌ها، نیروی زمینی سپاه با همه توان در مقابل تروریست‌ها ایستاده و امنیت قابل قبولی در مرز‌های شمال غرب، غرب و جنوب شرق ایجاد کرده است.

سردار پاکپور با توضیح ابعاد حمایت‌های عربستان سعودی از تروریست‌های جیش الظلم گفت: یکی از کشور‌های مرتجع منطقه تاکنون دست کم سه هواپیما سلاح و تجهیزات در اختیار تروریست‌های جنوب شرق کشور قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: تروریست‌های جیش الظلم، پژاک، کومله و دموکرات از تجهیزات مدرنی برخوردارند و این نشان می‌دهد که آن‌ها از حمایت‌های همه جانبه ایالات متحده، عربستان سعودی و هم پیمانان آن‌ها در منطقه بهره می‌برند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به لزوم توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ایجاد امنیت پایدار در منطقه افزود: نیروی زمینی سپاه با اطاعت از رهبری تلاش کرده تا اقداماتی همچون ایجاد زیرساخت‌های امنیتی و معیشتی در جنوب شرق، غرب و شمال غرب کشور؛ یک امنیت قابل قبول ایجاد کند که به لطف خداوند تاکنون توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

سردار پاکپور با اشاره به ابعاد خدمات پزشکی و معیشتی نیروی زمینی سپاه در مناطق کمتر برخوردار که تدبیر اولیه آن توسط شهید شوشتری کلید خورده است؛ گفت: بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در مناطق عملیاتی دارای تجهیزات بسیار خوبی هستند و توانسته اند انواع خدمات را به مردم و پرسنل در این منطقه ارائه دهند.

او گفت:‌ درآمد نیروی زمینی سپاه در بیمارستان‌ها صرف کمک به معسرین و نیازمندان در مناطق عملیاتی می‌شود و این خود یک زیرساخت بسیار خوب امنیتی است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی استکبار جهانی فرمانده نیروی زمینی سپاه تروریست های جیش الظلم نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه حمایت های همه جانبه تروریست ها شمال غرب جنوب شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته تهدید شدن خانواده آنخل ‏دی‌ماریا در آرژانتین به سرخط خبرهای این کشور راه یافته است. ‏امروز پای وزیر امنیت این کشور به ماجرای دی‌ماریا باز شد و او ‏تهدیدها علیه ستاره فوتبال این کشور را تروریستی توصیف کرد. ‏

ماجرا از زمانی آغاز شد که آنخل دی‌ماریا اعلام کرد به تیم روزاریو ‏سنترال نخواهد پیوست. بعد از آن بود که رسانه‌های آرژانتین اعلام ‏کردند خانواده این ستاره تهدیدهایی جدی دریافت کرده و به قتل ‏تهدید شده‌اند. ‏

وزیر امنیت آرژانتین امروز در این باره توضیحاتی داد و گفت:" من چند ‏بار با پدر دی‌ماریا صحبت کردم. آنها خیلی ترسیده‌اند و من درک‌شان ‏می‌کنم. کسانی که این تهدیدها را می‌کنند از قصد افراد مشهور را ‏انتخاب می‌کنند. این تهدیدها به نظر من تروریستی است. تروریسمی ‏از طرف باندهای مواد مخدر". ‏

این وزیر آرژانتینی در ادامه صحبتهایش گفت:"امیدوارم تلاشهای ‏دولت برای سرکوب این گروه‌های تبه‌کار به نرمال شدن فضای کشور ‏منجر شود. ما در چهار ماه اخیر موفق شدیم نرخ قتل را پنجاه درصد ‏کاهش بدهیم. اوضاع در روزاریو در حال بازگشت به شرایط عادی ‏است و من امیدوارم دی‌ماریا به شهرش برگردد".

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • پنج فیلم هندی که دیدنشان را نباید از دست بدهید
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه