Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: تربت جام برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند و در فضایی آرام و امن همراه با تلاش دست اندرکاران امر  از جمله هیات‌های نظارت، اجرایی، بازرسی و امنیتی با ایجاد زیر ساخت‌های شعب اخذ رای آماده رای گیری از مردم در روز دوم اسفند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد:  تعداد۱۳۵ شعب اخد رای در قالب ۸۹ شعبه ثابت و ۴۶شعبه سیار با ۲۷۰ صندوق اخذ رای برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تدارک شده است.

فرماندار تربت جام گفت: در حوزه انتخابیه تربت جام تعداد ۲۸۸ هزار واجدین شرایط رای دادن هستند که این رقم ۱۴۳ هزار نفر در تربت جام ۷۵ هزار در تایباد، ۳۵هزار در باخرز و ۳۰هزار نفر در صالح آباد هستند.

حمیدی با اشاره به اینکه بیش از سه هزار عوامل اجرایی عملیات برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، افزود: حدود ۱۰هزار نفر رای اولی در تربت جام، تعداد ۶ هزار در تایباد، ۲ هزار ۳۰۰ نفر در باخرز و تعداد ۳ هزار نفر رای اولی در صالح آباد هستند.

او با اعلام اینکه روز پنج شنبه اول اسفند از سایر شعب بازدید خواهد شد، تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه شیعه و اهل سنت تربت جام از اولین ساعت روز دوم اسفند با حضور حداکثری در‌ پای صندوق‌های رای به تکلیف انقلابی، اسلامی و شرعی خود عمل کند با حضور حداکثری در انتخابات یک بار دیگر چشم دشمنان اسلام را کور کنند و مکتب سردار دل‌ها شهید سلیمانی را زنده نگهدارند.

انتهای پیام//ز.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی فرمانداری تربت جام هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته