Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:04:25 GMT

کدخدایی: بعد از انتخابات هم نظارت داریم

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۴۹۹۰۵

کدخدایی: بعد از انتخابات هم نظارت داریم

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «انت‌های الوند» از شبکه دوم سیما در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا نظارتی بر تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در فضای مجازی وجود دارد؟ تصریح کرد: بحث تبلیغات متاسفانه از بخش‌هایی است که در قانون به خوبی به آن پرداخته نشده است؛ مخصوصا تبلیغات در فضای مجازی که این روز‌ها بسیار گسترده شده و متاسفانه قانون هم نسبت به آن مطلبی را مطرح نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: ما در گذشته سوابقی را داشتیم که اگر تبلیغات در یک حوزه، تبلیغات خلاف واقع و ناروا باشد، چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی قطعا می‌تواند در زمان بررسی صحت انتخابات، منجر به اعلام عدم صحت انتخابات در آن حوزه یا در بخش‌هایی از آن حوزه شود.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بعد از روز انتخابات هم نظارت دارید؟ گفت: بله، باید اعلام صحت انتخابات شود و مرحله دوم کار نظارتی شورای نگهبان در خصوص روز انتخابات است که آیا انتخابات بخوبی برگزار شده و سالم بوده یا خیر؛ لذا می‌توانیم اعلام نظر کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای نگهبان تبلیغات انتخاباتی عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فضای مجازی صحت انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۴۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، یک هفته قبل از انتخابات یعنی از بامداد روز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان گفت: چهارنفر از نامزد‌های مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد دو نفر در روز ۲۱ اردیبهشت توسط مردم آبادان انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان آبادان به سه نفر خواهد رسید.
حجت بختیاری با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه، بیستم اردیبهشت ماه خواهد بود افزود: انتخابات در دور اول در آبادان بطور تمام الکترونیک برگزار شد و در دور دوم هم در هشت حوزه همزمان به همین طریق برگزار می‌شود.
وی تعداد شعب اخذ رای را ۱۴۸ شعبه ثابت و سیار اعلام و خاطر نشان کرد: ۱۷ شعبه در بخش مستقل اروند کنار و ۱۳۱ شعبه هم در بخش مرکزی و شهر آبادان کار اخذ رای از مردم شریف آبادان را بر عهده دارند. 

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات