Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک نکنید اصلی‌ترین تیمی که شانس صعود از این گروه را دارد ما هستیم. با الدحیل و الشارجه در تهران هم بازی کنیم و معتقدم با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم آنها را ببریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از تساوی دو بر دو مقابل شارجه اظهار داشت:

فکر می کنم بازی را خوب شروع کردیم و به گل  هم رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدفمان گرفتن سه امتیاز بود اما بعد از گل دوم نتوانستیم تمرکز خوبی داشته باشیم.

وی افزود:

مشکلی که داشتیم عدم تمرکز بعد از زدن گل بود. اگر تمرکز را حفظ می کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم.در این دو بازی ۴ گل خورده ایم و خیلی ساده گل خورده ایم و باید بیشتر روی تمرکز کار کنیم و ساده امتیاز از دست داده ایم.

گل محمدی ادامه داد:

در نیمه دوم باز هم می‌توانستیم به گل برسیم ولی موفق نبودیم.بازی زیبایی بود و فکر می کنم تماشاگرانی که در ورزشگاه بودند لذت بردند.
بعد از گذشت دو هفته از لیگ قهرمانان، شناخت خوبی از تیم‌ها پیدا کرده‌ایم و تازه این بازی‌ها برای ما شروع شده است. برنامه بازی ها طوری است که به ضرر تیم‌های ایرانی است.

وی تصریح کرد:

شک نکنید اصلی‌ترین تیمی که شانس صعود از این گروه را دارد ما هستیم. با الدحیل و الشارجه در تهران هم بازی کنیم و معتقدم با حمایت هواداران‌مان می‌توانیم آنها را ببریم. ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم.ضمن اینکه من همیشه به بازیکنانم اعتقاد داشته‌ام. همچنین باید دو بار با التعاون بازی کنیم و شانس داریم که امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. معتقدم ، پرسپولیس شانس اصلی صعود از گروه است .

گل محمدی درباره دریافت گل‌های زیاد در سه بازی قبلی گفت:

در سه بازی قبلی ۶ گل خورده ایم و این برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس آمار خوبی نیست. بخشی از این گل‌ها شاید بخاطر مسائل تاکتیکی است بخشی هم به عملکرد خط دفاع و تمرکز بازیکنان برمی‌گردد. باید در تمرینات بهتر کار کنیم. همانطور که گفتید در بخش هجومی بهتر شده‌ایم و راحت‌تر موقعیت ایجاد می‌کنیم ولی در بخش دفاع اشکالاتی هست که پشت بازیکنانمان موقعیت ایجاد می‌شود. باید روی این مسائل بیشتر کار کنیم تا دوباره از این ناحیه ضربه نخوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تعویض سیدجلال حسینی هم گفت:

سیدجلال یک مصدومیت جزئی ‌داشت که نمی‌دانم در چه حدی است. احساس درد داشت و به همین دلیل بین دو نیمه تعویض شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الشارجه پرسپولیس الشارجه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا گل خورده ایم بازی کنیم اصلی ترین کار کنیم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس