Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور هفتم مسابقات شطرنج جام کاسپین سه شنبه شب در رشت پیگیری شد که در حساس ترین دیدار این دور ، گئورگ هاروتجیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان و مصراتدین اسکندروف شطرنجباز اهل کشور جمهوری آذربایجان به مصاف هم رفتند که در نهایت اسکندروف در این بازی به برتری رسید.

هاروتجیان که تا پیش از این دیدار با ۶ پیروزی متوالی در صدر جدول قرار این مسابقات قرار داشت، با پیروزی در این بازی می توانست تا حد زیادی قهرمانی خود را در رقابتهای بین المللی جام کاسپین مسجل کند اما با شکست در این دیدار، صدر جدول پیچیده تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دیگر دیدارهای مهم دور هفتم ، مسعود مصدق پور استاد بزرگ شطرنج ایران مغلوب آریا امیدی شد ، بردیار دانشور شطرنجباز نوجوان ایران مقابل ووگار رسولف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان به نتیجه مساوی دست یافت و بازی سیرانوش گوکاسیان و لئون بابوجیان دو شطرنجباز ارمنستانی نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

در سایر دیدارهای مهم نیز، بازی آذر میرزایوف استاد بزرگ شطرنج جمهوری آذربایجان و محمدمیران خادمی از ایران با نتیجه مساوی خاتمه یافت ، گیگا کاپرادزه استاد بزرگ شطرنج گرجستان مقابل سیدمحراب خوشکلام به برتری رسید و امیررضا پوررمضانعلی استاد بزرگ شطرنج گیلان مقابل هایک یرتیسیان از کشور ارمنستان به پیروزی رسید.

در دیگر دیدارهای این دور نیز، آرش طاهباز برابر آرین قسمتی به برتری دست یافت و بازی مانی جاهدی و آرش داغلی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافت ، علی راستبد از ایران و لوری چیگلادزه از گرجستان نیز موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

تا پایان دور هفتم جدول گروه اول با حضور  اساتید و شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ ، مصراتدین اسکندروف از جمهوری آذربایجان با کسب شش و نیم امتیاز به تنهایی در جدول قرار دارد، گئورگ هاروتجیان استاد بزرگ شطرنج ارمنستان و آریا امیدی از ایران با ۶ امتیاز در مکانهای دوم و سوم قرار دارند، محمدمیران خادمی ، بردیا دانشور، امیررضا پوررمضانعلی ، آرش طاهباز و علی راستبد همگی از ایران، سیرانوش گوکاسیان و لئون بابوجیان از ارمنستان، ووگار رسولف و آذر میرزایوف از جمهوری آذربایجان ، گیگا کاپارادزه و لوری چیگلادزه از گرجستان با کسب پنج و نیم امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

هجدهمین دوره رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین از غروب جمعه با حضور ۹۰۴ شطرنجباز از ایران و کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، ترکمنستان، ترکیه و عراق جمعه شب در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در سه جدول آغاز شده که جدول گروه اول شامل شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی بالای ۱۸۰۰ و اساتید است، در جدول گروه دوم نیز شطرنجبازان دارای ریتینگ بین المللی زیر ۱۸۰۰ حضور یافته و در جدول گروه سوم نیز شطرنجباران زیر ۱۴ سال شرکت دارند.

رقابتهای شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) به مدت ۶ روز در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت ادامه می یابد که در نهایت به نفرات برتر جداول مختلف، ۶۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ارمنستان ایران بازی جدول روسیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استاد بزرگ شطرنج ارمنستان بین المللی جام کاسپین جمهوری آذربایجان نتیجه مساوی جدول گروه صدر جدول دور هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • دلیل پاشینیان برای «واگذاری روستاها به آذربایجان»
  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود