Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی گفت: با راه اندازی و فعالیت سامانه تصمیم در مرکز استان زنجان و چهار شهرستان پر جمعیت استان امروز؛ شاهد کاهش ۴۲ درصدی ورودی پرونده در حوزه خانواده و طلاق به دادگستری هستیم. تاریخ انتشار: 02:00 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۶۵۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در مراسم تقدیر از تلاش‌ها و زحمات کارکنان مجموعه بهزیستی استان زنجان مرتبط با سامانه تصمیم گفت: به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مأموریت داده شد با همکاری برخی سازمان‌ها و خصوصا اداره کل بهزیستی استان تدبیر و اقدامی اثر گذار انجام دهد که در این راستا با راه اندازی سامانه تصمیم در طول یک و نیم سال گذشته توفیقات بسیار خوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با بهره گیری از حضور مشاوران و روانشناسان در مراکز تصمیم استان زنجان امروز با کاهش ۱۷ درصدی در حوزه طلاق مواجه هستیم و این عدد در نوع خود ارزشمند و گامی مهم در حفظ کانون خانواده هاست.

رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: با راه اندازی و فعالیت سامانه تصمیم در مرکز استان و چهار شهرستان پر جمعیت استان امروز؛ شاهد کاهش ۴۲ درصدی ورودی پرونده در حوزه خانواده و طلاق به دادگستری استان هستیم.

صادقی نیارکی ادامه داد: ۵۰ درصد زوجین مراجعه کننده به این مرکز انصراف خود را از درخواست طلاق اعلام نموده اند، این یعنی ادامه زندگی مشترک، همچنین ۱۱ در صد پرونده‌های ارجاعی به واحد تصمیم با سازش همراه بود که این موفقیت را به همه عزیزان در مجموعه بهزیستی تبریک عرض می‌کنم.

عالیترین مقام قضایی استان زنجان در ادامه جلسه که مدیر کل اجتماعی استانداری زنجان نیز حضور داشت گفت: با نتایج بدست آمده در سامانه تصمیم نیاز‌مند حمایت خوب از این مجموعه در حوزه تخصیص اعتبار لازم از جمله تجهیز سخت افزاری و ساختمانی در شهرستان‌های فعال هستیم و انتظار حمایت از این مراکز را داریم، چراکه خروجی این حمایت‌ها حفظ کیان خانواده وادامه زندگی مشترک زوجین است.

در پایان جلسه با اهداء لوح از زحمات و تلاش‌های مدیر کل بهزیستی استان، کارکنان سامانه تصمیم تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان سامانه تصمیم بهزیستی استان راه اندازی صادقی نیارکی استان زنجان تلاش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم

مدیرکل حریم شهر تهران از هوشمندسازی پایش حریم پایتخت با استفاده از سامانه «سپاس» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  علی اکبر فسایی، مدیرکل حریم شهر تهران در این باره اظهار کرد: قراردادی را با سازمان جغرافیایی کشور برای استفاده از سامانه «سپاس» منعقد کرده‌ایم. به طوری که این سامانه با کمک یک اپلیکیشن تصاویر ماهواره ای تغییرات حریم را هشدار می دهد و بر اساس آن هشدار، نظارت های ما هدفمند می شود. طبق این قرارداد این سامانه هر ۱۰ الی ۱۴ روز بروزرسانی دارد.

وی با اعلام اینکه تخلفات حریم از ۸۰۰۰ مورد تخلف در سال ۱۴۰۱ به ۳۴۴۴ مورد در سال ۱۴۰۲ کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این تخلفات شامل دیوارکشی، فنس کشی و حتی ویلاسازی و لاکچری سازی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!