Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:59:19 GMT

بیانیه طالبان درباره نتایج انتخابات افغانستان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۰۶۰۶

بیانیه طالبان درباره نتایج انتخابات افغانستان

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای پیروزی مجدد اشرف غنی در انتخابات افغانستان را مغایر با «محتوای پروسه صلح» در افغانستان خواند.

سخنگوی طالبان در این بیانیه اظهار داشت: بنا بر راپورها، کمیسیون به اصطلاح انتخابات یکبار دیگر اشرف غنی را به حیث رئیس اداره کابل معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امارت اسلامی چنانکه پروسه جعلی و نمایشی انتخابات در زیر چتر اشغال را رد نموده بود، همانگونه این تعیین بی معنی در نتیجه انتخابات نام نهاد را رد می‌نماید و آنرا تلاش ناکام برای خاک پاشیدن در چشم ملت می‌داند.

ملت مسلمان افغانستان پس از پایان یافتن اشغال، در مورد مسائل داخلی تصمیم خواهد گرفت و سرنوشت سیاسی خود را مشخص خواهد نمود، وآن زمان با حاکمیت یک نظام قوی اسلامی به آرمان‌های راستین خود خواهد رسید.

انتخابات در زیر چتر اشغال و معرفی کردن خود به حیث رئیس جمهور، چنانکه در نزده سال گذشته مشکل ملت مسلمان افغانستان را حل نکرده، پس ازین هم حل نمی‌تواند.

تعیین دوباره اشرف غنی در نتیجه انتخابات جعلی چنانکه غیر قانونی است و مشروعیت ندارد، همچنان با توجه به شرایط حساس قضیه کنونی افغانستان، با محتوای پروسه جاری صلح نیز در تضاد قرار دارد.

جهاد مقدس ما همانند نزده سال گذشته تا زمانی دوام می‌داشته باشد که اشغال به پایان برسد و تمام افغان‌ها برادر وار زیر چتر نظام مستقل و خالص اسلامی به زندگی آرام و خوشحال آغاز نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انتخابات افغانستان طالبان افغانستان ذبیح الله مجاهد اشرف غنی قیام مردم تبریز دادگاه روح الله زم انتخابات افغانستان سپندارمذگان آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اشرف غنی زیر چتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد

وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان در رأس هیئتی با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت وارد سیستان و بلوچستان شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نورالدین عزیزی» وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان، امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در رأس یک هیئت بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

عزیزی پیش از این نیز در دیدار با مقامات ایران گفته بود پس از حکومت جدید در افغانستان زمینه افزایش دادوستد مساعد شده است و با ظرفیتی که افغانستان و ایران در بخش‌های مختلف دارند، می‌توان میزان تجارت را افزایش داد.

وی همچنین اعلام کرده بود: در شرایط کنونی روند طی مراحل اسناد و صدور مجوز نسبت به گذشته سهل‌تر شده است و سرمایه‌گذاران ایرانی نیز می‌توانند مانند یک افغان در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

امضای تفاهم‌نامه 55ماده‌ای ایران و افغانستان برای همکاری در حوزه کشاورزیسند همکاری‌ حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و افغانستان امضا شدبرگزاری نشست مشترک فنی حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و افغانستان در کابل

انتهای پیام/.+

دیگر خبرها

  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • مذاکرات طالبان برای صادرات نفت روسیه
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • مسدود شدن گذرگاه اسپین بولدک
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت