Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سعیدی پور در مورد تجهیزات پردیس سینمایی ایران مال اظهار داشت: این پردیس سینمایی به روزترین تجهیزات صدایی دنیا را دارد.

رضا سعیدی‌پور، مدیر پردیس سینمایی ایران مال، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر برنا در ارتباط با وضعیت اکران عمومی فیلم های برگزیده جشنواره فیلم فجر پس از اتمام جشنواره در سینماهای کشور گفت: این اتفاق عجیبی نیست در سال‌های گذشته هم این اکران ها وجود داشته که فیلم‌هایی که منتخب جشنواره فیلم فجر بودند بلافاصله پس از اتمام جشنواره اکران شدند به طور مثال فیلم‌هایی که در عید نوروز نمایش داده می شوند که پس از اختتامیه جشنواره فیلم فجر از 15 اسفندماه فیلم ها اکران خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی‌پور در پاسخ به این سوال که اکران فیلم های برگزیده جشنواره در عیدنوروز به اکران فیلم هایی که از مدت ها قبل قرارداد اکران خود را با سینماها بسته بودند لطمه ای وارد نمی‌کند؟ اظهار داشت: به روی پرده آمدن هرفیلمی با سرگروهی است که با آن قرارداد فیلم را می‌بندند و زمانی که سرگروه ها تعهدی را از قبل داشتند باید به این تعهد عمل کنند و فیلم های جدید می توانند به صورت آزاد اکران شوند در گروه نمی توانند اکران شوند مگراینکه سرگروه تعهدی نداشته باشد و این آئین‌نامه‌ای است که درحال حاضر انجام می‌شود. سازمان سینمایی و شورای صنفی اکران نمی خواهند این فکر به وجود بیاد که قصد ندارند به تعهدات قبلی خود عمل کنند و فیلم های جدیدی که در جشنواره فیلم فجر را به نمایش بگذارند اصلا بدین صورت نیست و نمی تواند باشد.

او در پایان درمورد شرایط تجهیزاتی پردیس سینمایی ایران مال برای نمایش فیلم های جشنواره فجر بیان داشت: پردیس سینمایی ایران مال12 سالن سینما دارد که هر یک از این سالن ها به تجهیزات 4kمجهز است که از به روزترین و بهترین تجهیزات سینمایی در دنیا است و حداقل تا چندسال هیچ مشکلی برای اکران فیلم ها پیش نخواهد آمد و همه لیزر هستند به صورت لامپی نیستند که تصویر دچار افت شود یا صدا به مشکل بخورد از نظر تجهیزات صندلی و تهیه هوا هم به روزترین سیستم ها را دارا هستیم و فکر می کنم کسانی که شانس این را دارند که در این پردیس به تماشای فیلم های جشنواره فجر بنشینند هیچگونه ضعفی در محتوای فنی فیلم ها را شاهد نخواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر جشنواره فیلم فجر 98 جشنواره فیلم فجر 38 پردیس سینمایی ایران مال پردیس سینمایی ایران مال جشنواره فیلم فجر اکران فیلم ها فیلم هایی جشنواره فجر سعیدی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۰۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»

اولین تصویر از «مگالوپولیس» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» پیش از رونمایی در جشنواره کن ۲۰۲۴ منتشر شد.

به گزارش ایسنا، نخستین تصویر از فیلم سینمایی «مگالوپولیس» ساخته «فرانسیس فورد کاپولا» که با سرمایه شخصی او ساخته شده است با حضور «آدام درایور» و «ناتالی امانوئل» منتشر شد.

این پروژه سینمایی که جشنواره‌های مهم سینمایی در رقابت برای نمایش آن بودند، سرانجام به جشنواره کن رسید و سازنده سه‌گانه «پدرخوانده» فیلم جدید خود را در بخش مسابقه کن رونمایی خواهد کرد. 

 «مگالوپولیس» پروژه‌ای است که کاپولا برای اولین بار در سال ۱۹۸۳ شروع به نوشتن آن کرد و با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده که بخشی از آن با فروش بخش قابل توجهی از املاک او تامین شده است.

«مگالوپولیس» با دو ساعت و ۱۵ دقیقه مدت زمان داستان یک کلان شهر را پس از ویرانی تصادفی آن دنبال می کند، با دو دیدگاه رقیب؛ یکی از یک معمار ایده آلیست (آدام درایور)، دیگری از طرف شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).

در فیلم سینمایی «مگالوپولیس» بازیگران دیگری چون «فارست ویتاکر»، «ناتالی امانوئل»، «جان وویت»، «لارنس فیشبرن»، «اوبری پلازا»، «شیا لابوف»، «کلوئه فاینمن»، «کاترین هانتر» و «داستین هافمن»، «دی بی سوینی»، «تالیا شایر»، «جیسون شوارتزمن»، «جیمز رمار» و «جیانکارلو اسپوزیتو» مقابل دوربین رفته‌اند.

«آناهید نظریان»، «بری آزبورن» و «دارن دیمتر» تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم سینمایی هستند.

«فرانسیس فورد کاپولا» از بزرگترین فیلمسازان معاصر سینمای جهان است که از جمله افتخارات و جوایز سینمایی وی طی چهار دهه فیلم‌سازی می‌توان به جایزه‌ اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۱ برای «پاتون»، جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۳ برای «پدرخوانده»، جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی در سال ‌۱۹۷۵ برای «پدرخوانده‌۲»، جایزه بفتا بهترین کارگردانی در سال ‌۱۹۷۸ برای «اینک آخرالزمان»، جایزه دوربین جشنواره برلین در سال ‌۱۹۹۱، جایزه نخل طلا و جایزه فیپرشی جشنواره کن در سال ‌۱۹۷۹ برای فیلم «اینک آخرالزمان»، جایزه نخل طلا و جایزه بهترین فیلم معنوی جشنواره کن در سال ۱۹۷۴ برای فیلم «مکالمه»، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردانی در سال ۱۹۸۰ برای «اینک آخرالزمان»، جایزه گلدن گلوب برای بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه در سال ‌۱۹۷۳ برای «پدرخوانده»، جایزه ویژه پنجاهمین سال تأسیس جشنواره سن‌سباستین در سال ‌۲۰۰۲، شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز در سال ‌۱۹۹۲، جایزه صدف طلایی بهترین فیلم و جایزه فیپرشی جشنواره سن‌سباستین و ... اشاره کرد. 

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و امسال «گرتا گرویگ» کارگردان آمریکایی ریاست هیات داوران را بر عهده دارد و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو ژاپنی جیبلی هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج