Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طالبان با صدور بیانیه‌ای در خصوص نتایج انتخابات ریاست‌ جمهوری افغانستان اعلام کرد که نتایج این انتخابات با محتوای صلح در تضاد است. تاریخ انتشار: 07:29 - 30 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۷۸۱۴

به گزارش خبرگزاری میزان، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان دیروز طی بیانیه‌ای پیروزی مجدد اشرف غنی در انتخابات افغانستان را مغایر با «محتوای پروسه صلح» در افغانستان خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی طالبان در این بیانیه اظهار داشت: «بنا بر راپورها، کمیسیون به اصطلاح انتخابات یکبار دیگر اشرف غنی را به حیث رئیس اداره کابل معرفی کرد.

امارت اسلامی چنانکه پروسه جعلی و نمایشی انتخابات در زیر چتر اشغال را رد نموده بود، همانگونه این تعیین بی معنی در نتیجه انتخابات نام نهاد را رد می نماید و آنرا تلاش ناکام برای خاک پاشیدن در چشم ملت می داند.

ملت مسلمان افغانستان پس از پایان یافتن اشغال، در مورد مسائل داخلی تصمیم خواهد گرفت و سرنوشت سیاسی خود را مشخص خواهد نمود، وآن زمان با حاکمیت یک نظام قوی اسلامی به آرمان های راستین خود خواهد رسید.

انتخابات در زیر چتر اشغال و معرفی کردن خود به حیث رئیس جمهور، چنانکه در نزده سال گذشته مشکل ملت مسلمان افغانستان را حل نکرده، پس ازین هم حل نمی تواند.

تعیین دوباره اشرف غنی در نتیجه انتخابات جعلی چنانکه غیر قانونی است و مشروعیت ندارد، همچنان با توجه به شرایط حساس قضیه کنونی افغانستان، با محتوای پروسه جاری صلح نیز در تضاد قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: سازمان ملل: داعش بازیابی خود در قلب خاورمیانه را آغاز کرده است چشم انداز دستیابی به صلح در افغانستان عضو تیم عبدالله: نتیجه انتخابات افغانستان تا یک ماه آینده اعلام نمی شود ریاست اجرایی افغانستان: هیئت مذاکره کننده رئیس جمهور مورد پذیرش نیست

جهاد مقدس ما همانند نزده سال گذشته تا زمانی دوام می داشته باشد که اشغال به پایان برسد و تمام افغان ها برادر وار زیر چتر نظام مستقل و خالص اسلامی به زندگی آرام و خوشحال آغاز نمایند.

انتهای پیام/

تسنیم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افغانستان افغانستان انتخابات انتخابات افغانستان نتیجه انتخابات اشرف غنی زیر چتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود

ضمیر کابلوف، نماینده ويژه روسیه برای افغانستان، در دیدار با معاون سیاسی رئیس‌ الوزرای طالبان گفت: مسکو خواهان واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان است.

کابلوف تأکید کرد: روابط مثبت روسیه با افغانستان ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران این کشور علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

عبدالکبیر در این دیدار گفت: تلاش‌های مشترک کابل و مسکو می‌تواند از تهدیدها در منطقه جلوگیری کند.

وی ابراز امیدواری کرد در نشست «فارمت مسکو» به افغانستان عضویت رسمی داده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود