Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@10:52:02 GMT

واکنش ژاوی به شکست سپاهان مقابل السد قطر

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۰۵۲

او گفت: تیم در بهترین حالت خود بود و توانست بهترین بازی را به نمایش گذارد و با شایستگی این پیروزی بزرگ را به دست آوریم.

اخبار ورزشی- سرمربی اسپانیایی السد ادامه داد: برابر یک تیم قوی و خاص به پیروزی رسیدیم. سپاهان از شانس های قهرمانی است و شکست دادن این تیم با این نتیجه خوب نشان می دهد که السد می تواند به مراحل بالا صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی ادامه داد: بازی آسان نبود و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما بازیکنان السد با صبر و حوصله بازی کردند و تمرکز خود را از دست ندادند. در بهترین بازی فصل خود یک پیروزی ارزشمند را کسب کردیم.از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل را دارم و همیشه انتظار چنین نمایش های را از آنها دارم. از این پیروزی خوشحال هستیم و امیدواریم که در دیدارهای بعدی هم خوب ظاهر شویم.

سرمربی السد در پایان درباره مصدومان تیمش گفت:چند بازیکن مصدوم داریم. علی اسد و سالم الهاجری مصدوم هستند اما آسیب دیدگی خوخی جدی نیست  امیدوارم که الهیدوس هم آسیب دیدگی جدی نداشته باشد. السد به همه بازیکنان خود نیاز دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: السد سپاهان سپاهان ژاوی السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر

کریستیانو رونالدو به ششمین پیروزی متوالی تیم فوتبال النصر ریاض در لیگ حرفه‌ای عربستان واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم الخلیج و النصر در هفته بیست‌و‌نهم لیگ حرفه‌ای عربستان شب گذشته با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید.

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

کریستیانو رونالدو پس از ششمین پیروزی متوالی النصر در لیگ عربستان در صفحه اجتماعی خود نوشت: خوشحالیم که پیروز شدیم، بیایید با همین روحیه ادامه دهیم.

تنها گل این بازی در اواسط نیمه دوم توسط آیمریک لاپورت، مدافع اسپانیایی النصر روی پاس مارسلو بروزوویچ وارد دروازه الخلیج شد. النصر پس از این پیروزی با کسب 71 امتیاز در 29 بازی در رده دوم جدول لیگ حرفه‌ای عربستان پس از الهلال 80 امتیازی باقی ماند. رونالدو در این فصل 29 گل و 10 پاس گل در 26 بازی لیگ به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا