Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی شهریار پور شامگاه سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: تاکنون ۱۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، مازاد بر روند طبیعی پروژه‌های مصوب سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اختصاص یافته است.

وی اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به پروژه باند دوم جاده شهرکرد - بروجن- لردگان، هفت و نیم میلیارد تومان تونل زره و ده میلیارد تومان جاده جوزستان - ارمند را برخی از این پروژه‌ها عنوان کرد که در سفر رئیس سازمان برنامه بودجه کشور به آنها اعتبار تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای پیست‌های بارده و کوهرنگ طرحی تهیه کند که امکان تأمین اعتبار آنها وجود دارد.

وی بیان کرد: به منظور تملک قسمتی از زمین پیست اسکی کوهرنگ، اداره کل ورزش و جوانان این امر را از طریق منابع ملی پیگیری و تأمین اعتبار کند.

وی ادامه داد: تعریف پروژه‌ها در قالب اقتصاد مقاومتی پروژه‌ها را متفاوت می‌کند لذا باید پیگیری جدی تر و روند تسریع بیشتری صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود اینکه ماهانه یک جلسه اقتصاد مقاومتی تشکیل شده اما نگاه دستگاه‌های اجرایی باید ویژه‌تر باشد نه اینکه در جلسه حاضر شوند و اظهار بی اطلاعی از مصوبات جلسه قبل کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گروه کاری مشخص برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل دهند.

وی عنوان کرد: پروژه آبخیزداری و آبخوانداری استان ردیف ملی دارد و نیازی نیست جزوه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار گیرد.

کد خبر 4856577

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد اقتصاد مقاومتی استانداری چهارمحال و بختیاری انتخابات 98 راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر بارش برف ایلام بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین گرگان بیرجند خطبه های نماز جمعه پروژه های اقتصاد مقاومتی میلیارد تومان رئیس سازمان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی