Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک گفت: اهتمام و تلاش دست‌اندرکاران انتخابات در سطح شهرستان قرچک بر اجرای کامل قانون و حفظ بی‌طرفی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، بهمن خطیبی در جلسه کمیته امحاء ستاد اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که با حضور کاغذلو فرماندار ورامین و دیگر مسئولان حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد، از نامزدهای انتخاباتی خواست، با رعایت بایدها و نبایدهای تبلیغاتی، قانونمندی خود را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رعایت اخلاق از سوی نامزدها و طرفداران آنها، رقابت سالم را پدید می‌آورد، گفت: همین مساله فضا را برای برگزاری انتخاباتی پرشور مهیا می‌کند.

 

فرماندار قرچک بیان کرد: اهتمام و تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در سطح شهرستان قرچک بر اجرای کامل قانون و حفظ بی‌طرفی است.

 

خطیبی همچنین با بیان اینکه ۱۳۹ شعبه اخذ رأی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در نظر گرفته شده، گفت: از این تعداد شعبه اخذ رأی چهار شعبه ویژه خواهران است که سه شعبه در مناطق مختلف شهر قرچک و یک شعبه در روستای محمدآباد مستقر است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطیبی فرماندار قرچک رعایت اصل بی طرفی انتخابات مجلس شهرستان قرچک دوره مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود