Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@16:08:10 GMT

فصل برای حسن الهیدوس تمام شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۳۲۵

حسن الهیدوس با شکستگی استخوان ساق پا سه ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، برد پرگل روز گذشته تیم فوتبال السد قطر برابر سپاهان اما برای قطری‌ها تلفات داشت. خطای شایان مصلح در دقایق پایانی روی حسن الهیدوس زننده دوگل از سه گل تیم السد باعث شد که وی نتواند تا پایان ادامه بدهد و تعویض شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پس از پایان بازی باشگاه السد اعلام کرد که این بازیکن به دلیل شکستگی استخوان ساق پا سه ماه دور از میادین خواهد بود.

 

با این تفاسیر او تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیم السد به میدان برود و ژاوی باید به فکر جایگزینی برای ستاره تیم خود باشد. البته این تنها مشکل تیم السد نیست و تیم ملی قطر نیز با از دست دادن کاپیتان خود باید در دو بازی آینده در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا به مصاف رقیبان خود برود.

 

قطر السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد حسن الهیدوس تیم السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا

فوتبال به خاطر جذابیت و اوج هیجان، به ورزش اول دنیا تبدیل شده و در این میان میلیاردها انسان روی کره زمین برخی بازی‌های حساس را دنبال و تماشا می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بازی‌های بزرگ لیگ‌های باشگاهی اوج حساسیت برای تماشاگران است و بیشترین تعداد گل هم به خاطر تمایل تیم‌ها به پیروزی در این مسابقات به ثمر می‌رسد.

اما در ایران این‌شکلی نیست و بازیهای بزرگ و حساس با کمترین گل و موقع گل تمام می‌شود!

 در هفته ۲۵ لیگ برتر ایران ۴ تیم بالای جدول در یک روز به مصاف هم رفتند و هواداران در این ۱۸۰ دقیقه، حتی یک گل هم ندیدند! حالا که تقابل‌های این ۴ تیم با هم در فصل جاری باشگاهی تمام شده، می‌توان نگاهی کامل‌تر از نظر آماری به این مصاف‌ها داشت.

 طی ۱۲ بازی این ۴ تیم مقابل هم، تنها ۱۴ گل ردوبدل شده تا میانگین فاجعه‌بار ۱/۱۶ گل در هر بازی ثبت شود. آن هم در حالی که میانگین گل دیگر بازی‌های لیگ، عدد مناسب ۲/۱۷ را نشان می‌دهد.

 فقط کافی است این تعداد گل‌ را در کنار بازی‌های بزرگ ۴ لیگ معتبر اروپا بگذارید؛ به خصوص لالیگا و بوندسلیگا که حتی در بازی‌های این‌چنینی هم میانگین گل حدود ۴ یا بالاتر ثبت می‌شود.

در لیگ قهرمانان اروپا اوج رقابت باشگاهی دنیا هم مراحل پایانی با گلهای بیشتر دنبال می‌شود و کسی حساسیت زیاد بازی‌ها را به کم گل بودن مسابقات گره نمی‌زند.

جدول زیر را که سایت ۳۶۰ تهیه کرده ببینید. همه چیز درباره کیفیت تیم‌های ایرانی دستگیر تان می‌شود:

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم