Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@12:32:58 GMT

۲۹ کاندیدای همدانی از حضور در انتخابات منصرف شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۴۷۶

ایسنا/همدان رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه درحال حاضر ۱۵۴ نفر در رقابت های انتخابات مجلس یازدهم در استان باقی مانده اند، گفت: اخبار و شایعاتی از تایید صلاحیت برخی کاندیداهای مجلس وجود دارد اما چیزی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور و استانداری اعلام نشده است.

مصطفی آزادبخت در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انصراف برخی از نامزدهای انتخابات تا روز گذشته، اظهار کرد: در جمع بندی نهایی بعدازظهر روز گذشته سه شنبه ۲۹ بهمن، از ۱۸۳ کاندیدای تایید صلاحیت شده، ۱۵۴ نفر در رقابت های انتخابات مجلس باقی مانده اند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در استان همدان ۱۲۸۷ شعبه اخذ رای وجود دارد، تصریح کرد: ۵۶۹ شعبه شهری و ۷۱۸ شعبه روستایی در روز انتخابات رای مردم را اخذ خواهند کرد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: از ۱۲۸۷ شعبه اخذ رای ۹۵۲ شعبه ثابت و ۳۳۵ شعبه سیار است.


وی ادامه داد: در استان همدان یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۷۰۲ هزار و ۸۸۷ نفر مرد و ۷۰۱ هزار و ۸۴۳ نفر زن است.


آزادبخت با اشاره به وجود ۶۳ هزار و ۵۹۱ رای اولی در استان همدان، افزود: ۳۲هزار و ۵۱۰ رای اولی مرد و ۳۱ هزار و ۸۱ رای اولی زن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.


وی درباره برگزاری انتخابات الکترونیک، اظهار کرد: در حال حاضر از ۲۵‌مرحله انتخابات در کشور ۲۳ مرحله به صورت الکترونیک بوده و دو مرحله اخذ رای و شمارش به صورت دستی انجام می گیرد.


رئیس ستاد انتخابات استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان دارای ۱۰ شهرستان و ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲۶ حوزه انتخابیه شامل ۷ حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم استان همدان انتخابات مجلس رای اولی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود