Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور شعب انتخابات ری گفت: با توجه به تاکید معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری مبنی بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در شعب اخذ رای، استفاده از نیروهای تحصیل کرده در دستور کار قرار گرفت و در انتخابات دوم اسفند ماه در ری، ۸۰ درصد اعضای شعب، مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ آمنه شب کوکا مسئول امور شعب انتخابات ری اظهار داشت: انتخابات دوم اسفندماه با ۲۷۶ شعبه اخذ رای در شهرری برگزار خواهد شد و از ابتدای دی ماه و پس از ارزیابی های صورت گرفته در خصوص تعداد شعب اخذ رای، ساماندهی و چیدمان اعضای شعب آغاز شد و تعداد نهایی اعضای شعب اخذ رای در ری ۱۹۳۲ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور شعب انتخابات ری گفت: برای اولین بار در سطح شهرستان ری میانگین سنی اعضای شعب مشخص شده و بر اساس آمار بدست آمده میانگین سنی اعضای ۲۷۶ شعبه اخذ رای، ۳۵/۶۸ است.

شب کوکا افزود: با توجه به تاکید معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری مبنی بر استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در شعب اخذ رای، استفاده از نیروهای تحصیل کرده در دستور کار قرار گرفت و در انتخابات دوم اسفند ماه در ری، ۸۰ درصد اعضای شعب، مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته روز پنجشنبه توزیع صندوق ها و کارت های اعضای شعب انجام خواهد شد و برای روز برگزاری انتخابات، ۳۰ نفر بعنوان ذخیره در صورت بروز هرگونه مشکل آماده جابجایی و حضور در شعب اخذ رای هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۸۰ درصد انتخابات ری مدرک تحصیلی فوق دیپلم استفاده از نیروهای شعب اخذ رای انتخابات دوم شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • ین ژاپن بالا رفت
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • افشای نمرات تحصیلی رائفی پور؛ نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی
  • افشای مدرک تحصیلی رائفی پور /نمره ۱۳ در درس توسعه اقتصادی /معدل کارشناسی چند بود؟
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • چگونه در سال ۱۴۰۳ مدرک کامپیوتر آی سی دی ال بگیریم؟
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند