Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@03:07:44 GMT

پیاز ارزان می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۵۱۶۱۰

پیاز ارزان می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که پیاز در هفته‌های گذشته رکوردشکنی کرد و قیمت آن تا ۱۰ هزار تومان هم رسید، اما بازار فعلی خبر از کاهش قیمت این محصول می‌دهد؛ به طوری که مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در حال حاضر پیاز درجه ۱ در خرده فروشی‌ها به قیمت ۸۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و بر اساس وعده رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی به دلیل تزریق صیفی‌جات از جنوب، قیمت این محصولات روند رو به کاهش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله کارگر درباره افزایش قیمت پیاز در هفته‌های گذشته گفت: جنوب کشور تامین کننده صیفی‌جات است اما بارندگی  و سیل اخیر در آن منطقه این محصولات را تحت تاثیر قرار داد؛ به طوری که پیاز از این مناطق به بازارها تزریق نشد و  قیمت آن افزایش یافت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه پیاز جنوب در راه بوده و بخشی از آن به بازار تزریق شده است، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت پیاز کاهش یافته است و بازار آن در روزهای آینده به ثبات بیشتری خواهد رسید. همچنین هرچه به فصل بهار نزدیکتر می‌شویم، کاشت بیشتر شده و به تدریج پیاز جدید جای پیاز کهنه راخواهد گرفت.

کاهش قیمت صیفی‌جات تا پایان امسال

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، صیفی‌جات اعم از پیاز، بادمجان و گوجه فرنگی و نظایر آن تا پایان امسال ارزانتر خواهند شد.

وی در پایان افزود: براساس کشف قیمت در عمده فروشی‌ها، قیمت کف، میانگین و سقف پیاز زرد ۴۰۰۰ تومان، ۵۵۰۰ تومان و ۶۵۰۰ تومان است که با اعمال سود ۳۵ درصدی، این محصول درخرده فروشی‌ها به ترتیب با قیمت‌های کف، میانگین و سقف  ۵۴۰۰ تومان، حدود ۷۴۰۰  تومان و  حدود ۸۷۰۰ تومان به فروش می رسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پیاز قیمت پیاز پیاز قرمز صیفی جات فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۰۹٫۵۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۳۰۰ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۴۳,۱۴۳ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۷۳,۲۶۴ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۵ ریال رسید.

کد خبر 748232

دیگر خبرها

  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • فواید باور نکردنی مصرف روزانه پیاز
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد