Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان مانه و سملقان با داشتن هفت قومیت کرمانج، ترک، فارس، بلوچ، ترکمن، تات و عرب در روز دوم اسفندماه دست در دست هم موج همدلی را رقم خواهند زد.

خبرگزاری شبستان _ آشخانه؛ این روزها بازار انتخاباتی در این شهرستان همچون دوره های گذشته داغ است و تبلیغات نیز در چارچوب قانون و مقررات در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این میان مردم این شهرستان، ائمه جمعه و مسئولان نیز با حضور گسترده خود در پای صندوق های اخذ رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ این شهرستان ثبت خواهند کرد.

 

در این خصوص به میان مردم رفتیم تا در خصوص انتخاب یک نماینده اصلح و شایسته و مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد و می طلبد که نمایندگان به عنوان منتخب مردم در مجلس برای برطرف شدن آن ها آستین بالا بزنند و تلاش کنند، نظرات آنان را جویا شدیم.

 

امام جمعه شهر آشخانه گفت: باید فردی را برای مجلس انتخاب کنیم که مومن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد و طرفدار عدالت باشد.

 

«حجت الاسلام عباسعلی احمد زاده» اظهارداشت: شرکت در انتخابات و حضور همگانی مردم در پای صندوق های اخذ رأی تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود، زیرا دشمنان از پشتوانه مردمی نظام بیش از  امکانات نظامی آن هراس دارند.

 

وی بیان کرد: در کشور مشکلات و گرفتاری هایی وجود دارد که برخی ناشی از تحریم ها و علت برخی هم مربوط به کم کاری ها است ولی با این حال مردم به دلیل اینکه آبروی نظام و امنیت کشور در میان است، به میدان خواهند آمد.

 

حجت الاسلام احمد زاده افزود: نباید با حاشیه سازی و سخنان گوناگون و حرف های دلسرد کننده، انتخابات را از رونق انداخت چرا که تلاش همیشگی دشمنان ایران برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات، یک مسئله طبیعی است.

 

وی ادامه داد: به یقین همه بدانند که حضور تماشایی مردم مانه و سملقان در روز جمعه پای صندوق های اخذ رای حتی در دورترین نقطه این شهرستان جلوه دیگری از شکست های آمریکا خواهد بود.

 

امام جمعه شهر آشخانه گفت: مردم بار دیگر با حضور معنادار خود، سیلی محکم و سختی به آمریکا خواهند زد.

 

وی حضور رأی اولی ها را در این انتخابات مهم عنوان کرد و افزود: تمرین یک مسئولیت برای آینده در پیش روی این جوانان است تا بگویند عَلَم سردار دلها بر زمین نمی ماند و برای گام گذاشتن در راهش استوار و ثابت قدم خواهند ماند.

 

یکی از شهروندان شهر آشخانه هم گفت: یک نماینده مجلس باید به حرف ها و وعده هایی که در روز انتخابات داده است، عمل کند.

 

«روح الله شاکری» اظهارداشت: حضور مردم، همیشه در همه صحنه ها بوده و مردم ما در همه جا نشان داده اند که حتی جلوتر از مسئولان حرکت می کنند.

 

وی بیان کرد: نماینده ها باید در چارچوب قوانین و ضوابط انتخاباتی حرکت کنند و وعده هایی که عملی و یا در حد اختیارات آنان نیست را به مردم ندهند.

 

وی اظهارداشت: مردم مانه و سملقان همیشه با حضور خود در همه صحنه ها  توانسته اند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام جمهوری اسلامی بزنند.

 

یکی از اهالی روستای ملاحسن هم گفت: مردم روستایی و شهری، اهل سنت و شیعه همه با هم دست در دست هم بار دیگر سرنوشت استان و کشور را رقم خواهند زد.

 

«رضا احمدی» افزود: با توجه به اینکه کشور در وضعیت اقتصادی خوبی قرار ندارد ولی این امر باعث نمی شود تا حضور در انتخابات کمرنگ شود.

 

وی بیان کرد: مردم مانه و سملقان ایستاده تر از گذشته می آیند تا در سرنوشت کشور و استان و شهرستان خود دخیل باشند و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

 

یکی از شهروندان فرهنگی شهر آشخانه هم گفت: نمایندگانی که به عنوان منتخب مردم برای مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند باید به داد مردم برسند.

 

«مهری قربانی» افزود: انقلاب به راحتی به دست نیامده و برای اینکه جان بگیرد مردم ایران خون ها داده اند و می دهند و تک تک ما با رای هایمان در روز دوم اسفندماه به دشمنان نشان خواهیم داد که پیرو ولایت فقیه هستیم و برای حفظ و آبروی کشورمان از دل و جان مایه می گذاریم.

 

یکی از اهالی روستای خرتوت هم گفت: مردم اهل تسنن این روستا نیز با حضور خود در پای صندوق های رای در سرنوشت کشور و شهرستان خود دخیل خواهند شد.

 

«آخوند صفری» افزود: مردم اهل سنت مانه و سملقان همچون گذشته در صحنه های اجتماعی حضور دارند و کنار برادران دینی خود دست در دست آنان با اتحاد و همدلی، وحدت خود را به رخ آمریکا و استکبار خواهند کشید.

 

وی بیان کرد: همه ما مردم اهل سنت در مانه و سملقان از خرتوت تا کهنه جلگه، یموق تا تازیاب گرفته در پای صندوق های رای با حضور همسران و فرزندانمان قطعا در زیبایی رنگ های هفت قومیتی نقش مهمی را ایفا خواهیم کرد.

 

استان خراسان شمالی ۶۵۸ هزار و ۳۴۲ نفر واجد شرایط اخذ رأی دارد که ۳۷ هزار و ۴۷۴ نفر آنان را رأی اولی تشکیل می دهد.

 

این استان دارای ۴ کرسی مستقل نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که شهرستان مانه و سملقان به همراه شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، دو کرسی آن را در اختیار دارد.

 

 

 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات خبرگان رهبری و مجلس مانه و سملقان مردم مانه و سملقان پای صندوق های اخذ پای صندوق شهر آشخانه دست در دست خواهند زد مردم اهل اهل سنت مردم ما صحنه ها اخذ رأی هم گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی دهرویه ظهر امروز در جلسه انتخابات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در 23 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گنبدکاووس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله 101 شعبه اخذ رای در حوزه شهری و 129 شعبه روستایی تدارک دیده شده که 203 شعبه در شهرگنبدکاووس  و بخش مرکزی و 27 شعبه نیز برای اخذ آرای مردم  بخش داشلی برون آماده شده است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد از 23 شعبه اخذ رای  شهرستان گنبدکاووس 168 شعبه  ثابت و 62 شعبه  اخذ رای سیار است .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت:  700 ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند ‌و این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در 230 شعبه برگزار می‌شود.

سیدعلی مهاجر گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا 8 صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند و رأی‌دهنده  با ارائه هریک از مدارک هویتی پنج‌گانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت)، احراز می‌شود و می‌تواند رای دهد.

در مرحله نخست دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف 6حوزه  از هفت حوزه انتخابی گلستان مشخص شد ولی سرنوشت انتخابات در گنبد کاووس به مرحله دوم کشید که در مرحله نخست انتخابات، طیار 21 هزار و 861 رای و آق ارکاکلی 20 هزار و 559 رای کسب کردند.

 مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس 21اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز