Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان «حسین خسروی»، در حوزه قاین و زیرکوه «حجت‌الاسلام مهدی بصیری»، در حوزه طبس، فردوس و سرایان «حجت‌الاسلام مجید نصیرایی» و در حوزه نهبندان و سربیشه گزینه در صدر لیست «نظر افضلی» است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن حسن‌پور صبح امروز در دفتر خبرگزاری تسنیم در بیرجند، با بیان اینکه شورای ائتلاف در هر شهرستان مجمع عمومی دارد، اظهار داشت: به تناسب جمعیت بین ۷۰ تا ۲۷۰ نفر در این مجمع مشلرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه انتخاب نامزدهای انتخاباتی، بیان داشت: برای انتخاب نامزدها شورای ائتلاف با شناختی که از نامزدها دارد تعدادی را انتخاب و غربال می‌کنند و در مرحله بعد مجمع عمومی بین این افراد رأی‌گیری انجام می‌دهد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه پنج تا هشت نفر از گزینه‌های نیروهای انقلاب انتخاب و میثاق‌نامه را امضا می‌کنند تا پایبند به مقررات باشند، تصریح کرد: در نظرسنجی‌های انجام شده و شرایطی که شیوه‌نامه مشخص کرده بود، در مرحله نخست سه نفر به‌عنوان نیروهای مورد حمایت شورا انتخاب و معرفی شدند و فعالیت خود را در بازه تبلیغات آغاز کردند.

حسن‌پور با اشاره به اینکه بعد از گذشت سه روز از آغاز تبلیغات جلسه‌ای برگزار و سه نفر به یک نفر تغییر کرد، افزود: در مرحله اول در حوزه انتخابی قاین و زیرکوه دو نفر انتخاب شدند که در مرحله دوم به یک نفر رسیدند و همچنین در حوزه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان یک گزینه از نیروهای انقلابی معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه بیرجند، خوسف و درمیان «حسین خسروی»، در حوزه قاین و زیرکوه «حجت‌الاسلام مهدی بصیری»، در حوزه طبس، فردوس و سرایان «حجت‌الاسلام مجید نصیرایی» و در حوزه نهبندان و سربیشه گزینه در صدر لیست «نظر افضلی» است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی وضعیت نیروهای ائتلاف در استان خراسان‌جنوبی را امیدبخش دانست و تصریح کرد: در خصوص انصراف برخی از نیروهای ائتلاف در حال حاضر در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف انصراف کتبی یکی از کاندیداها به‌دست ما رسیده و خبر انصراف یک نفر دیگر را نیز شنیده‌ایم.

حسن‌پور ضمن دعوت از حضور حداکثری تمام اقشار، سلایق و عقاید پای صندوق‌های رأی، مطرح کرد: اصل ما بر مشارکت حداکثری است و در این راستا از افرادی که پایبند به استقلال، حل مشکلات مملکت و امنیت هستند انتظار می‌رود این عرق ملی را گرامی بدارند.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات با مشارکت حداکثری حفظ، امنیت کشور و ناامیدی دشمنان از مکر و دسیسه است با توجه به اینکه در حال حاضر دشمن پا بر روی حلقوم ملت گذاشته و نه تنها نظام بلکه همه جبهه‌ها را تحت فشار قرار داده مجلس انقلابی و قوی می‌تواند در این عرصه به خوبی ایفای نقش کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی حضور مردم را سبب ناامیدی دشمنان دانست و با تأکید بر اینکه انتخاب خوب و اصلح گام دوم پیروزی در انتخابات است، عنوان کرد: تدین، تعهد، کارایی، ولایی‌بودن، روحیه جهادی، شجاعت، بصیرت، دشمن‌شناسی، نداشتن خوی اشرافی‌گری، متمایل نبودن به شرق و غرب و درک کردن درد مردم از شاخص‌های انتخاب یک فرد اصلح است.

حسن‌پور با یادآوری اینکه مبنای تبلیغات باید اخلاق اسلامی باشد، مطرح کرد: اگر درست و در این مسیر گام برداریم به وظیفه‌مان عمل کرده‌ایم و اگر شیوه‌های غیر اخلاقی پیش بگیریم و اخلاق‌مدار عمل نکرده و سعی در تخریب دیگران داشته باشیم تا رأی بیاوریم بازنده میدان هستیم.

انتهای پیام/69039/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان جنوبی انقلاب اسلامی بیرجند ائتلاف قاین و زیرکوه حجت الاسلام حسن پور یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۵۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد

عباس مرادی به عنوان شهردار جدید نجف‌آباد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، عباس مرادی در نشست رسمی شورای اسلامی دوره ششم نجف‌آباد، به‌عنوان سی‌وسومین شهردار نجف‌آباد انتخاب شد.

اسماعیل آخوندی در این نشست اظهار کرد: به دنبال استعفای عبدالرسول امامی شهردار قبلی نجف‌آباد در ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ و تعیین سرپرست برای شهرداری، شورای شهر در راستای انتخاب شهردار جدید، سوابق ۱۵ گزینه مختلف را بررسی کرد و در نهایت به دو گزینه نهایی عباس مرادی و محمد مغزی رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر نجف‌آباد با اشاره به خواسته مطرح شده محمد مغزی مبنی بر پذیرش این سمت در صورت وجود اجماع نظر تمامی اعضا و نبود اتفاق آرا، پس از بحث و بررسی مفصل اعضای شورای شهر، عباس مرادی دیگر گزینه این مرحله را به‌عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، عباس مرادی که در کارنامه کاری خود شهرداری شهرهایی همچون فولادشهر و کلیشاد دیده می‌شود، در سال‌های گذشته به‌عنوان مدیر منطقه در برخی مناطق نجف‌آباد فعالیت کرده است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 751820

دیگر خبرها

  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • کاندیداهای حوزه انتخابیه ری به بررسی مشکلات شهر پرداختند
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد